Charts.cz/Fórum/Jak efektivně spravovat NFT sbírku pro pasivní příjem?

Jak efektivně spravovat NFT sbírku pro pasivní příjem?

Zajímá mě, jak se dá nejlépe spravovat sbírka NFT, když chci dosáhnout nějakého pasivního příjmu. Mám už pár digitálních uměleckých děl a vím, že NFT trh je dost proměnlivý. Slyšel jsem o různých metodách, jak na tom vydělávat, jako jsou staking nebo pronájem NFT, ale nejsem si jistý, co všechno to obnáší. Jaké platformy jsou nejlepší pro správu sbírek? Jak moc se musím starat o údržbu a sledování cen výtvorů? Měly by být prioritou známé projekty nebo je lepší investovat do méně známých talentovaných umělců? A co když jsem nováček - je vůbec možné dosáhnout pasivního příjmu s omezeným rozpočtem? Jaké jsou rizika a na co si mám dávat pozor při investování do NFT? Budu rád za jakékoliv zkušenosti a tipy, které by mi mohly pomoct lépe porozumět tomu, jak spravovat moji NFT sbírku tak, abych z ní mohl vytěžit nějaký stabilní příjem.

143 slov
1.4 minut čtení
9. 2. 2023
Alena Přibylová
Alena Přibylová

Když chceš spravovat NFT sbírku pro pasivní příjem, zkus se zaměřit na pár klíčových věcí. První je určitě staking – to ti umožní získávat tokeny za držení NFT. Některé platformy jako Rarible nebo DraftKings to nabízejí. Další možnost je pronájem NFT, což funguje třeba na platformách jako NFTfi nebo Arcade. Tam můžeš půjčit svý NFT a dostávat z toho úroky.

Pokud jde o správu, doporučuji sledovat ceny a trendy pravidelně, protože trh je fakt proměnlivý. Dobrý je mít přehled o projektech, které mají potenciál růstu. Známé projekty můžou být stabilnější, ale investice do talentovaných umělců taky může vyjít, pokud se dostanou do povědomí.

Pro nováčky je to těžší s malým rozpočtem, ale není to nemožný. Zkus se dívat po levnějších NFT s nějakým záměrem – nemáš co ztratit. Hlavně si dej pozor na podvody a měj na paměti, že hodnota NFT může dost klesnout. Udržuj si diversifikaci a nezapomeň na výzkum, to je základ.

152 slov
1.5 minut čtení
4. 2. 2025