Charts.cz/Fórum/Jak se dostanu k práci v DeFi společnosti, když nemám zkušenosti?

Jak se dostanu k práci v DeFi společnosti, když nemám zkušenosti?

Jsem úplný nováček ve světě DeFi a chtěl bych se zeptat, jak se vlastně dostat k práci v nějaké DeFi společnosti, když nemám žádné předchozí zkušenosti. Mám zájem o kryptoměny a technologie, které za nimi stojí, ale nevím, kde začít. Existují nějaké specifické kurzy nebo certifikace, které by mi mohly pomoci získat potřebné znalosti? Nebo bych měl začít investovat do kryptoměn, abych lépe pochopil tento trh? Zajímalo by mě také, jestli jsou v DeFi společnosti pozice, které nevyžadují technické dovednosti – například marketingové nebo administrativní role? Jaké dovednosti jsou pro tyto pozice nejvíce ceněny? A co networking? Je důležité mít kontakty v této oblasti, nebo se dá najít práce i bez nich? Myslíte si, že je lepší se ucházet o stáž, nebo hledat rovnou plný úvazek? Jaké jsou vaše zkušenosti s hledáním práce v tomto rychle se vyvíjejícím sektoru? Rád bych slyšel názory a rady od těch, kteří už mají nějaké zkušenosti v DeFi. Děkuji!

155 slov
1.6 minut čtení
20. 3. 2024
Monika Burianová
Monika Burianová

Dostat se do DeFi bez zkušeností může být výzva, ale není to nemožné. Zkus začít tím, že se naučíš základy kryptoměn a blockchainu. Na internetu najdeš spoustu kurzů, jako třeba na Coursera nebo Udemy. Můžeš zkusit i YouTube, tam jsou super videa pro začátečníky. Investovat do kryptoměn ti určitě pomůže pochopit trh, ale buď opatrný, začni klidně s malými částkami.