Charts.cz/Fórum/Můžu vydělat na NFT, i když nejsem programátor?

Můžu vydělat na NFT, i když nejsem programátor?

Chtěl bych se zeptat, jestli je možné vydělat na NFT, když nemám žádné znalosti v oblasti programování. V poslední době se hodně mluví o tom, jak mohou lidé profitovat z digitálního umění a různých sběratelských předmětů, které jsou prodávány jako NFT. Vím, že někteří lidé dokáží vytvořit své vlastní NFT a prodávat je za slušné sumy, ale já se do toho vůbec nevyznám. Mám jen základní znalosti o kryptoměnách a blockchainu, ale žádný technický background. Zajímalo by mě, jestli existují nějaké platformy nebo způsoby, jak mohu investovat do NFT bez toho, abych musel sám něco programovat nebo vytvářet. Mám na mysli třeba nákup už hotových NFT nebo investice do projektů, které se mi líbí. Jaké jsou možnosti pro lidi jako já? Je tu šance na úspěch nebo bych měl raději zůstat u tradičnějších investic? Jak se vlastně určuje hodnota NFT a co bych měl sledovat, když přemýšlím o investici? Rád bych slyšel názory a zkušenosti ostatních, kteří nemají technické dovednosti, ale přesto chtějí zkusit štěstí ve světě NFT.

168 slov
1.7 minut čtení
26. 4. 2024
Denisa Žáková
Denisa Žáková

Jasně, že můžeš vydělat na NFT, i když nejsi programátor. Spousta lidí teď investuje do hotových NFT, aniž by museli něco vytvářet. Můžeš nakupovat různé digitální umění nebo sběratelské předměty na platformách jako OpenSea, Rarible nebo Foundation. Tyhle platformy jsou docela uživatelsky přívětivé, takže se v tom dá snadno orientovat i bez technických znalostí.

Pokud chceš investovat, je dobrý sledovat trendy a popularitu projektů. Hodnota NFT se určuje podle poptávky, rarity a toho, jak je dané dílo nebo projekt známy. Takže se koukni na komunitu kolem NFT, na sociální média, co se právě prodává, a co lidi zajímá.