Charts.cz/Fórum/Jak začít investovat do NFT, pokud jsem úplný nováček?

Jak začít investovat do NFT, pokud jsem úplný nováček?

Tak jo, mám otázku, která mě už nějakou dobu trápí. Slyšel jsem hodně o NFT, o tom, jak jsou teďka populární a jak se do nich investuje spousta lidí a dokonce i celebrit. Jenže já se v tom vůbec nevyznám a nevím, jak začít. Můžete mi prosím vysvětlit, co vlastně NFT jsou a proč by mě mohly zajímat? Jaké kroky bych měl udělat, pokud chci investovat do NFT jako úplný nováček? Musím mít nějaký speciální účet nebo platformu, kde bych je mohl koupit? A co kryptoměny? Potřebuji mít nějaké bitcoiny nebo ethery na to, abych mohl nakupovat NFT? A jak vlastně poznám, které NFT jsou dobré investice a které ne? Je nějaký způsob, jak si bezpečně ověřit jejich hodnotu nebo potenciál? Hrozně mě zajímají umělecké NFT, ale bojím se, že bych mohl naletět nějakému podvodu nebo koupit něco bezcenného. Jaké jsou nejčastější chyby, kterým bych se měl vyhnout? Zkusil jsem už pár videí a článků na internetu, ale je toho tolik informací, že se v tom ztrácím. Může mi někdo dát nějaký jednoduchý přehled nebo rady pro začátečníka? Rád bych se naučil více o tomhle trendu a možná i investoval nějaké peníze, ale nechci riskovat víc než můžu ztratit. Děkuju moc za odpovědi!

203 slov
2 minut čtení
13. 11. 2023
Bohumil Tichý
Bohumil Tichý

Takže, NFT jsou v podstatě digitální certifikáty vlastnictví něčeho unikátního, většinou umění, hudby nebo herních předmětů. Aby si začal, potřebuješ nejdřív peněženku na kryptoměny. Doporučuji nějakou hodně známou, jako je MetaMask. Pak si musíš koupit nějaké Ethereum (ETH), protože většina NFT se obchoduje právě za ETH. To můžeš udělat na burze jako Coinbase nebo Binance.