Charts.cz/Fórum/Co všechno potřebuji mít, abych mohl obchodovat s akciemi online?

Co všechno potřebuji mít, abych mohl obchodovat s akciemi online?

Zajímalo by mě, co všechno potřebuju k tomu, abych mohl začít obchodovat s akciemi online. Jsem úplný nováček, tak se chci ujistit, že mám vše potřebné. Myslím, že první věc bude nějaký účet nebo platforma, ale jak to vlastně funguje? Je lepší mít účet u některé známé brokerské společnosti nebo se dá obchodovat i přes nějaké aplikace? A co je potřeba k tomu, abych ten účet vůbec otevřel? Musím mít nějaké doklady nebo něco podobného? Vím, že bych měl mít nějaké peníze na investice, ale kolik tak zhruba stačí na začátek? Mám pocit, že bych měl mít i nějaké znalosti o tom, jak akcie fungují a co všechny ty grafy a čísla znamenají. Je dobré se ještě před tím vzdělat nebo se můžu spolehnout na nějaké online kurzy? A co poplatky? Jak to je s poplatky za obchodování? Musím platit něco za to, že budu kupovat a prodávat akcie? A poslední věc, co mám dělat, když budu potřebovat pomoc nebo radu během obchodování? Existují nějaké komunity nebo fóra, kde se tohle probírá? Každopádně bych ocenil všechny rady a zkušenosti, které mi pomohou lépe pochopit, jak začít s obchodováním akcií online.

190 slov
1.9 minut čtení
4. 6. 2022
Žaneta Marešová
Žaneta Marešová

Takže, abys mohl začít obchodovat s akciemi online, budeš potřebovat pár věcí. První krok je otevřít si brokerský účet. Můžeš si vybrat mezi známými brokerskými společnostmi nebo nějakými moderními aplikacemi na obchodování. Obě možnosti mají svoje výhody, ale u těch známějších brokerů máš většinou lepší podporu a víc informací. K otevření účtu potřebuješ doklady jako občanku nebo pas a možná i nějaké potvrzení o bydlišti.