Charts.cz/Fórum/Jak začít investovat do kryptoměn, když jsem úplný začátečník?

Jak začít investovat do kryptoměn, když jsem úplný začátečník?

Na internetu jsem narazil na spoustu informací o investování do kryptoměn, ale upřímně, jsem z toho trochu zmatený. Nikdy jsem předtím neinvestoval a teď, když slyším o bitcoinech, ethereu a dalších altcoinech, mám pocit, že bych chtěl vyzkoušet investice do kryptoměn. Jenže kde vlastně začít? Mám se hned přihlásit na nějakou burzu a koupit první kryptoměnu, nebo bych měl nejdřív zjistit něco víc? Jaké jsou nejlepší platformy pro začátečníky a jak se v nich orientovat? Co všechno bych měl vědět o bezpečnosti a ochraně mých investic? Je lepší začít s malými částkami, nebo je rozumné investovat větší sumu hned na začátku? Jaké kryptoměny byste doporučili pro někoho, kdo vůbec netuší, co dělá? A co NFT? Měl bych se o ně zajímat, nebo je to jen módní vlna? Taky by mě zajímalo, jak moc dlouho bych měl plánovat své investice a jestli existují nějaké strategie pro začátečníky, které by mi mohly pomoci minimalizovat rizika. A co daně? Musím něco víc vědět o daňových povinnostech při obchodování s kryptoměnami? Chci se prostě ujistit, že dělám správné kroky a nevyhozuji peníze oknem. Takže jaké jsou vaše tipy pro někoho, kdo chce začít investovat do kryptoměn a nemá absolutně žádné zkušenosti?

197 slov
2 minut čtení
23. 7. 2023
Žaneta Kovářová
Žaneta Kovářová

Takže, jestli chceš začít s investováním do kryptoměn, tady je pár tipů. Nejprve si zjisti, co to vlastně kryptoměny jsou a jak fungují. Můžeš si přečíst pár článků nebo se podívat na videa na YouTube. Je dobrý porozumět základním pojmům jako blockchain, peněženky, veřejné a soukromé klíče atd.

Další krok je vybrat si burzu, kde nakoupíš. Na začátek doporučuji nějakou uživatelsky přívětivou, třeba Coinbase nebo Binance. Ty mají jednoduché rozhraní a většinou i dobré návody jak začít. Určitě si nastav dvoufázové ověření pro bezpečnost.