Charts.cz/Fórum/Jak začít investovat do kryptoměn, když mám jen málo peněz?

Jak začít investovat do kryptoměn, když mám jen málo peněz?

Jsem úplný nováček v oblasti investování a přemýšlím o tom, že bych zkusil investice do kryptoměn, ale mám obavy, protože nemám moc peněz. Mám na svém účtu pouze pár tisíc korun a nevím, jestli je to vůbec dost na začátek. Jak se vůbec dá začít investovat do kryptoměn s tak malým rozpočtem? O jaké konkrétní kryptoměny by bylo dobré uvažovat? Vím, že existuje spousta různých měn jako Bitcoin nebo Ethereum, ale je pro mě rozumné investovat do něčeho tak drahého, nebo bych měl raději zkusit nějaké levnější alternativy? A co volatility trhu? Jak moc to všechno kolísá a jak to může ovlivnit moje malé investice? Hlavně bych chtěl vědět, jak minimalizovat riziko při investicích do kryptoměn s nízkým kapitálem. Je lepší investovat do jedné kryptoměny, nebo rozložit své peníze mezi více různých měn? A co se týče burz - je nějaká doporučená platforma pro začátečníky, kde bych si mohl otevřít účet a začít obchodovat? Jaké jsou poplatky a jak dlouho trvá, než uvidím nějaké výsledky? Rád bych také slyšel o zkušenostech ostatních, kteří začínali s malými částkami. Jaké chyby byste mi doporučili se vyvarovat a jak se vůbec orientovat v tom množství informací, které se kolem kryptoměn pohybují? Děkuji všem za rady!

202 slov
2 minut čtení
2. 9. 2024
Vladimíra Sládková
Vladimíra Sládková

Investování do kryptoměn s malým rozpočtem je určitě možné. Můžeš začít tím, že si otevřeš účet na burze, která je přátelská k začátečníkům, jako třeba Binance nebo Coinbase. Tyto platformy mají jednoduché rozhraní a relativně nízké poplatky. Pokud máš pár tisíc korun, tak klidně investuj i do Bitcoinu nebo Etherea, i když to jsou dražší měny, můžeš koupit jejich zlomek.