Charts.cz/Fórum/Můžu vydělávat na kryptoměnách, i když jsem úplný začátečník?

Můžu vydělávat na kryptoměnách, i když jsem úplný začátečník?

Zajímám se o kryptoměny a slyšel jsem, že na nich jde docela dost vydělat, ale mám obavy, protože jsem úplný začátečník. Mám pocit, že je tam spousta věcí, které bych měl vědět, než se do toho pustím. Neznám se s tím příliš a bojím se, že bych mohl přijít o peníze. Jak to vlastně funguje? Je vůbec možné, abych jako nováček v tomhle světě dokázal něco vydělat? Co všechno bych měl mít na paměti? Myslím, že by mi pomohlo vědět, jaké kroky podniknout na začátku. Třeba se ptám, jestli je lepší investovat do různých měn nebo se zaměřit na jednu konkrétní. A co burzy? Je jich tolik a já nevím, kterou si vybrat. Jak poznám, která je spolehlivá a bezpečná? Je potřeba mít nějaké speciální znalosti nebo dovednosti? Říká se, že je dobré sledovat trh a rozumět trendům, ale jak to vlastně udělat, když jsem v tomhle úplně nový? A co peníze? Kolik bych měl začít investovat? Je lepší začít s malou částkou a postupně zkoušet víc? Rád bych slyšel názory lidí, kteří už mají nějaké zkušenosti. Slyšel jsem i o NFT a dalších možnostech, ale mám strach, že se do toho zamotám. Takže pokud jste někdo začínali stejně jako já a teď už něco umíte, dejte mi prosím vědět, jak jste to zvládli a co bych měl mít na paměti! Děkuju!

222 slov
2.2 minut čtení
18. 10. 2021
Magdaléna Malá
Magdaléna Malá