Charts.cz/Fórum/Jak začít investovat do NFT, když nemám žádné zkušenosti?

Jak začít investovat do NFT, když nemám žádné zkušenosti?

Zajímám se o to, jak vlastně začít s investováním do NFT, ale přiznávám, že jsem v tomhle úplně nováček. Nikdy jsem předtím neinvestoval do žádných digitálních aktiv a teď, když slyším o těchto nezaměnitelných tokenech, tak bych chtěl vědět, co všechno bych měl vědět, než se do toho pustím. Znáte to, slyšel jsem, že některé NFT se prodávají za šílené částky a mám pocit, že mi ujíždí vlak. Ale kde začít? Co všechno potřebuji? Mám si nejprve zjistit, co je to blockchain a jak funguje? A je nějaká platforma, která je pro začátečníky lepší než ostatní? Slyšel jsem o OpenSea nebo Rarible, ale fakt nevím, jestli jsou pro mě vhodné. Jaké jsou ty nejzákladnější kroky, co udělat jako první? Potřebuji nějakou peněženku nebo něco podobného, abych mohl uchovávat své NFT? A co si vlastně vybrat, když je toho tolik na výběr - umění, herní předměty nebo třeba virtuální pozemky? Jak rozpoznám dobré investice od těch špatných? Je nějaký tip, jak se nenachytat na podvody? Myslíte si, že je rozumné investovat do NFT jako úplný začátečník? Děkuju za jakoukoli radu alebo zkušenost.

181 slov
1.8 minut čtení
24. 11. 2024
Michal Vojta
Michal Vojta

Než začneš investovat do NFT, je fajn si o tom něco přečíst, abys věděl, do čeho jdeš. První krok by měl být založení digitální peněženky, jako třeba MetaMask. Je to nutný krok, protože bez peněženky si NFT nemůžeš koupit. Pak si nakup nějaké kryptoměny, většinou Ethereum, což je nejčastější měna pro nákup NFT. Můžeš si je koupit na burze jako Coinbase nebo Binance.