Charts.cz/Fórum/Jaké jsou nejlepší decentralizované platformy pro NFT obchodování?

Jaké jsou nejlepší decentralizované platformy pro NFT obchodování?

Zajímalo by mě, jaké jsou vlastně ty nejlepší decentralizované platformy, kde můžu obchodovat s NFT? Já jsem docela nováček v tomhle světě kryptoměn a NFT a chci se ujistit, že investuji na správném místě. Slyšel jsem o OpenSea a Rarible, ale nevím, jestli jsou to opravdu ty nejlepší možnosti. Jaké další platformy byste doporučili pro decentralizované obchodování s NFT? Je nějaký rozdíl mezi těmito platformami z hlediska poplatků, uživatelské zkušenosti nebo dostupnosti různých typů tokenů? Jak je to s ochranou práv k těmto digitálním aktivům? Mám obavy z toho, jak se liší jednotlivé platformy v přístupu k umělcům a jejich dílům. Je důležité věnovat pozornost i komunitě kolem těchto platforem? Také mě zajímá, jaké jsou trendy v tomto segmentu trhu a co bych měl sledovat, abych byl v obraze. Jak začít obchodovat s NFT tak, aby to bylo co nejvíc efektivní a bezpečné? Když už mluvím o bezpečnosti, co všechno bych měl vědět ohledně rizik spojených s decentralizovanými platformami? Jak se chránit před podvodníky a nebezpečnými transakcemi? Pokud má někdo zkušenosti s konkrétními platformami pro NFT obchodování, budu rád za každou radu a tip. Díky moc!

186 slov
1.9 minut čtení
4. 2. 2024
Marie Švecová
Marie Švecová

Takže, co se týče decentralizovaných platforem pro NFT, tak OpenSea a Rarible jsou fakt známý a mají širokou nabídku. Ale není to jen o těchto dvou. Můžeš zkusit i Foundation, což je super pro umělce, který je víc orientovaný na kvalitní díla. Pak je tu ještě Zora, kde je zaměření na fair distribution a podmínky pro umělce jsou fajn.