Charts.cz/Fórum/Kde najdu nejlepší tipy na akciové investice?

Kde najdu nejlepší tipy na akciové investice?

Jsem úplný nováček v oblasti investic a chtěl bych se zeptat, kde bych mohl najít opravdu dobré tipy na akciové investice. Vím, že je spousta zdrojů, ale ne všechny jsou důvěryhodné, a tak mě zajímá, jaké platformy nebo weby byste doporučili. Zjistil jsem, že hodně lidí používá různé aplikace a sociální média k tomu, aby se informovali o aktuálních trendech na akciovém trhu, ale nejsem si jistý, které z nich mají smysl a kde bych měl začít. Myslíte si, že je lepší sledovat odborníky nebo se zaměřit na vlastní analýzu? Slyšel jsem také o různých investičních skupinách a fórech – máte nějaké tipy na konkrétní komunity nebo místa, kde se sdílí kvalitní informace? Rád bych se dozvěděl i o knihách nebo online kurzech, které by mi mohly pomoci lépe pochopit základy akciového obchodování a vytvořit si strategii. Co si myslíte o newsletterech zaměřených na investice? Jsou užitečné nebo spíš jen marketingový trik? Děkuji za jakékoliv rady a zkušenosti!

158 slov
1.6 minut čtení
7. 6. 2023
Miroslava Tichá
Miroslava Tichá

Pokud jsi nováček, tak doporučuju začít s nějakými základními knihami o investování, třeba "Inteligentní investor" od Grahama nebo "Bohatý táta, chudý táta" od Kiyosakiho. Na internetu je hodně fór a skupin, kde se o investicích mluví – zkuste Reddit, tam jsou subreddity jako r/stocks nebo r/investing. Co se týče aplikací, tak Webull nebo Robinhood jsou fajn pro začátek, protože mají dobré zasvěcení do akciového trhu. Sledovat odborníky je určitě dobrý nápad, ale nespoléhej jen na ně, radši si udělej vlastní analýzu. Nakonec newslettery – některé jsou fakt užitečné a dávají dobré tipy, ale dávej pozor na ty, co jen prodávají informace. Zkus se připojit k nějakým online kurzům – Coursera nebo Udemy nabízejí kurzy na investování a akcie. Hlavně se nenech odradit a zkoušej to!

125 slov
1.3 minut čtení
20. 10. 2023
Milada Tomešová
Milada Tomešová