Charts.cz/Fórum/Jaké weby doporučujete pro sledování dividendových výnosů?

Jaké weby doporučujete pro sledování dividendových výnosů?

Rád bych se zeptal vás, zkušenějších investorů, na vaše oblíbené weby nebo zdroje, které používáte ke sledování dividendových výnosů. Jsem začátečník v investování a dividendové akcie mě hodně zajímají, protože bych chtěl vytvořit pasivní příjem. Narazil jsem na několik různých stránek, ale nejsem si jistý, které jsou opravdu spolehlivé a přinášejí aktuální informace o dividendech. Zajímalo by mě, jestli máte nějaké tipy na specializované weby, které nabízejí přehledy a analýzy dividendových akcií. Taktéž bych chtěl vědět, jestli existují nějaké mobilní aplikace, které by mi mohly usnadnit sledování mých investic. Dále by mě zajímalo, zda doporučujete sledovat i nějaké konkrétní ukazatele při výběru akcií s dobrými dividendovými výnosy. Myslím si, že správné informace mohou hodně pomoci v rozhodovacím procesu a nechci propásnout žádné příležitosti. Takže pokud máte nějaké osvědčené zdroje nebo konkrétní tipy, budu za ně moc vděčný.

137 slov
1.4 minut čtení
26. 11. 2023
Vojtěch Bečka
Vojtěch Bečka

Sledování dividendových výnosů je fakt důležitý, pokud chceš budovat pasivní příjem. Z mých zkušeností jsou dobré weby jako Yahoo Finance, kde najdeš taky analýzy a historické výnosy. Pak je tu třeba Seeking Alpha, tam se hodně diskutuje o dividendových akciích a mají i dobré článečky. Další užitečný web je Dividend.com, ten se zaměřuje přímo na dividendy a nabízí i přehledy vyplácených dividend. Na mobilu doporučuji aplikaci Robinhood nebo Webull, oba mají jednoduché rozhraní a sledují i dividendy. Při výběru akcií bych se koukal na Dividend Yield, ale taky na Dividend Growth Rate, to ti ukáže, jak firma zvyšuje dividendy v čase. Rozhodně sleduj i Payout Ratio, abys věděl, kolik zisku firma vyplácí jako dividendu. Hodně štěstí v investování!

118 slov
1.2 minut čtení
9. 11. 2023
Karolína Hradilová
Karolína Hradilová