Charts.cz/Fórum/Jak začít investovat do kryptoměn, když jsem začátečník?

Jak začít investovat do kryptoměn, když jsem začátečník?

Zajímám se o kryptoměny, ale vůbec nevím, jak s tím začít. Slyšel jsem, že je to skvělá příležitost pro investice a pasivní příjem, ale mám z toho trochu strach. Jaké jsou první kroky, které bych měl podniknout, abych do toho mohl naskočit? Měl bych si nejprve přečíst nějaké články nebo sledovat videa? A co burzy – na které bych měl začít obchodovat? Zajímalo by mě také, jestli je dobré investovat do Bitcoinů, nebo mám zkusit nějaké altcoiny? Jak si vybrat správné kryptoměny na investice, když jich je tolik? Možná by bylo fajn vědět, jestli jsou nějaké aplikace nebo platformy, které doporučujete pro začátečníky. A co bezpečnost? Jak se mám chránit před podvody nebo ztrátou peněz? Je lepší držet kryptoměny dlouhodobě, nebo prodávat hned po zisku? Rád bych slyšel názory ostatních a jak to děláte vy. Jaký máte plán a co vám pomohlo na začátku? Díky za každou radu!

148 slov
1.5 minut čtení
21. 6. 2022
Olga Bezděková
Olga Bezděková

Investování do kryptoměn může vypadat složitě, ale začít je vlastně docela jednoduché. Nejprve si udělej nějaký čas na studium. Podívej se na videa a články o základech kryptoměn, blockchainu a různých typech coinů. Bitcoin je určitě dobrý start, protože je nejznámější a stabilnější, ale nezapomeň na altcoiny, které mohou mít potenciál růstu.

Pokud jde o burzy, doporučuji začít s platformami jako Binance nebo Coinbase. Jsou uživatelsky přívětivé a mají spoustu informací pro začátečníky. Po registraci si nastav bezpečnostní prvky jako dvoufázové ověření. Drž si kryptoměny v peněžence, ne přímo na burze, protože to snižuje riziko ztráty při hacknutí.