Charts.cz/Fórum/Jaké bílé knihy doporučujete pro začínající investory do NFT?

Jaké bílé knihy doporučujete pro začínající investory do NFT?

Zajímá mě, jestli existují nějaké bílé knihy, které byste doporučili pro nové investory do světa NFT. Jsem úplný nováček a snažím se pochopit základy této oblasti, ale cítím se trochu ztracený v množství informací. Hledám něco, co by mi pomohlo lépe porozumět tomu, jak fungují NFT, jak je hodnotit a na co si dát pozor při investování. Rád bych věděl, zda jsou nějaké publikace, které by mohly být užitečné pro někoho, kdo teprve začíná a chce se vyhnout chybám. Také by mě zajímalo, jestli tyto knihy pokrývají i praktické příklady nebo návody k vytvoření a obchodování s NFT. Jaké máte zkušenosti? Může mi někdo poradit, kde začít? Děkuji.

108 slov
1.1 minut čtení
22. 12. 2024
Luboš Rada
Luboš Rada

Když začínáš s NFT, doporučil bych pár knih, co ti pomůžou. Například "The Infinite Retina" od J. B. Halls je super pro pochopení základů NFT a jejich hodnoty. Je tam spousta praktických příkladů a ukázek, jak se investuje. Dále "NFT 101" od BlockChainer je fakt užitečná, protože to pokrývá i technické aspekty a jak vlastně vytvořit svoje vlastní NFT. Pokud chceš víc do hloubky, pak "Mastering Ethereum" od Andreas Antonopoulos má taky kousek o NFT a jejich fungování. Tohle všechno by ti mělo dát solidní základ a pomůže se vyhnout chybám. Drž se taky různých fór a diskuzí, tam se dozvíš hodně aktuálních informací. Hodně štěstí!

106 slov
1.1 minut čtení
1. 2. 2025
Vojtěch Fučík
Vojtěch Fučík

Jasně, pro začátečníky v NFT bych doporučil pár knížek, co by mohly pomoct. Například "The Basics of Bitcoins and Blockchains" od Antonyho Lewis je fajn, i když se to nevěnuje přímo NFT, tak tam pochopíš základy blockchainu, což je důležitý. Pak je tu "NFTs for Dummies", to je dost přehledný a prostě to vysvětluje, jak fungují NFT a jak s nimi obchodovat.