Charts.cz/Fórum/Jak začít s investicemi do nemovitostí a jak to spojit s kryptoměnami?

Jak začít s investicemi do nemovitostí a jak to spojit s kryptoměnami?

Chtěl bych se zeptat, jak vlastně začít investovat do nemovitostí, když jsem úplný nováček v tomto oboru. Mám nějaké úspory, ale nevím, jaký je nejlepší krok. Je lepší začít s malými byty na pronájem nebo investovat rovnou do větších projektů? A co všechno bych měl zvážit před tím, než se do toho pustím? Slyšel jsem také, že je možné spojit investice do nemovitostí s kryptoměnami. Jak to vlastně funguje? Existují nějaké platformy, které umožňují investice do nemovitostí pomocí kryptoměn? Mám obavy z volatility kryptoměn a nevím, jestli je rozumné kombinovat tradiční investice jako jsou nemovitosti s něčím tak nestabilním. Jaké jsou výhody a nevýhody takového přístupu? Mohli byste mi doporučit nějaké zdroje nebo knihy, které by mi pomohly lépe porozumět těmto tématům? Jaké jsou vaše zkušenosti s tímto spojením a co byste poradili začátečníkům jako jsem já?

137 slov
1.4 minut čtení
16. 5. 2021
Renata Jahodová
Renata Jahodová

Nejdřív, co se týče investic do nemovitostí, doporučuji začít s menšími byty na pronájem. Ty jsou obvykle snazší na správu a můžeš si je dovolit i s menšími úsporami. Zvažuj lokalitu, stav nemovitosti a poptávku po pronájmu. Můžeš taky zkusit spolupráci s realitními makléři nebo se podívat na crowdfundingové platformy, kde investuješ s ostatními lidmi.

Pokud chceš spojit nemovitosti s kryptoměnami, tak je to celkem novinka. Existují platformy jako Propy nebo RealT, kde můžeš investovat do nemovitostí pomocí kryptoměn. Je tam ale riziko volatility - ceny kryptoměn můžou skákat nahoru a dolů jako blázen, takže to chce dobrý plán a možná i diversifikaci, abys nebyl úplně na jedné kartě.