Jaké jsou nejlepší tipy na investice do nemovitostí pro začátečníky?
V poslední době mě hodně zajímají investice do nemovitostí, protože všude slyším, jak je to skvělá příležitost, jak zhodnotit peníze a vytvořit si pasivní příjem. Jenže jsem úplný začátečník a nevím, kde začít. Mám pár dotazů, které doufám, že mi pomohou se lépe orientovat v tomto oboru. Jaké jsou podle vás nejlepší tipy na investice do nemovitostí pro někoho, kdo se teprve chystá do toho pustit? Myslíte si, že mám investovat do bytů nebo spíše do komerčních prostor? A co říkáte na možnosti jako jsou sdílené bydlení nebo Airbnb? Je to dobrý nápad nebo raději zůstat u klasického pronájmu? Jaké faktory bych měl zvážit při výběru lokality pro investici? Je lepší investovat v mém městě, nebo se dívat i po jiných regionech? A co ceny nemovitostí? Jak poznám, jestli je cena rozumná nebo přehnaná? Máte nějaké zkušenosti s financováním investice do nemovitosti? O co se mám postarat předtím, než udělám první krok? Vím, že je důležité mít správné informace a strategii, ale kde je vlastně hledat? Rád bych slyšel vaše názory a tipy od lidí, kteří už mají nějaké zkušenosti. Každý názor se počítá. Děkuji!