Charts.cz/Fórum/Jak začít investovat do DeFi, pokud jsem úplný začátečník?

Jak začít investovat do DeFi, pokud jsem úplný začátečník?

Mám dotaz ohledně toho, jak se vlastně dostat do světa decentralizovaných financí, známého jako DeFi. Jsem naprosto začátečník a nikdy jsem předtím neinvestoval do kryptoměn nebo nějakých těch nových platforem. Slyšel jsem hodně o tom, jak DeFi může nabídnout úžasné výnosy a pasivní příjem, ale to mě také dělá nervózním, protože nevím, kde začít. Jaké základní kroky bych měl podniknout? Musím mít nějakou konkrétní peněženku pro kryptoměny, nebo stačí běžná? Jaké platformy jsou nejlepší pro začátečníky? A co ten Ethereum – je to opravdu tak důležité pro investování do DeFi? Zní to jako spousta termínů a zkratek, které vůbec nerozumím. Měl bych se nejprve naučit o kryptoměnách obecně, než se pustím do DeFi? Je bezpečné investovat do těchto projektů, nebo je tam velké riziko ztráty peněz? Vím, že je hodně informací na internetu, ale kde najdu něco, co je jednoduché a srozumitelné? Děkuji za jakoukoliv radu.

146 slov
1.5 minut čtení
26. 3. 2024
Jindřiška Kalousová
Jindřiška Kalousová

Takže, začít s DeFi je super nápad, ale jo, dostat se do toho může být matoucí. První věc, co potřebuješ, je kryptopeněženka. Běžná peněženka ti k tomu moc nepomůže, potřebuješ něco jako MetaMask nebo Trust Wallet. Tyhle peněženky ti umožní interagovat s DeFi platformami.

Pak si musíš koupit nějaké kryptoměny, nejčastěji ETH, protože většina DeFi projektů běží na Ethereum síti. Můžeš koupit ETH na burzách jako Coinbase nebo Binance a pak ho poslat do své peněženky.

Pokud jde o platformy, doporučuju začít s něčím jednoduchým, jako je Uniswap pro obchodování nebo Aave pro půjčování a získávání úroků. Ale pozor, vždycky si pečlivě přečti, jak to funguje a jaká jsou rizika. Mnoho projektů v DeFi může být riskantních a občas se stává, že lidé přijdou o peníze.