Charts.cz/Fórum/Jak investovat do NFT, když jsem úplný začátečník?

Jak investovat do NFT, když jsem úplný začátečník?

V poslední době se hodně mluví o NFT a já bych rád věděl, jak do toho vůbec proniknout, protože jsem v této oblasti naprostý nováček. Slyšel jsem, že NFT mohou být skvělou investicí, ale mám z toho docela chaos v hlavě. Můžete mi prosím poradit, jak začít? Co všechno potřebuji vědět, než se do toho pustím? Jaké platformy jsou nejlepší pro nákup a prodej NFT? A je pravda, že je důležité mít nějakou kryptoměnu jako Ethereum pro investice do NFT? Jak si vybrat správné NFT, do kterého bych mohl investovat? Na co si dát pozor, aby mě někdo nenapálil? Myslíte si, že je to vůbec dobrý nápad investovat do NFT, nebo bych měl raději počkat, až se situace ustálí? A co je vlastně to mintování, o kterém všichni mluví? Jaký je proces za tím a jak moc složité to je pro začátečníka jako já? Rád bych měl nějaké konkrétní tipy nebo doporučení na projekty, které by mohly stát za vaši pozornost. Děkuju moc za jakoukoli pomoc, protože mám pocit, že mi to jde úplně nad hlavu.

176 slov
1.8 minut čtení
24. 12. 2022
Dominik Ševčík
Dominik Ševčík

Takže, NFT je fakt zajímavá oblast, ale chápu, že to může být zmatený. První krok je, že potřebuješ kryptoměnu, většinou se používá Ethereum. Abys mohl začít, založ si peněženku jako MetaMask – je to snadný a dobře se to používá. Pak si koupíš nějaký ETH na burze (např. Coinbase nebo Binance) a přetáhneš to do své peněženky.

Co se platforem týče, OpenSea je asi největší a nejznámější místo na nákup a prodej NFT. Tam najdeš spoustu projektů, od umění po herní věci. Při výběru NFT se koukni na pověst autora, zájem o projekt a jakou má komunitu. Taky se dívej na ceny - někdy jsou věci předražený.

Co se týče mintování, to je proces, kdy tvoříš nový NFT. Není to zas tak složitý, ale musíš mít jasnou představu o tom, co chceš vytvořit a jaký to má mít hodnotu.