Charts.cz/Fórum/Jaké jsou nejlepší platformy na nákup NFT?

Jaké jsou nejlepší platformy na nákup NFT?

Přemýšlím o tom, že bych se ponořil do světa NFT. Slyšel jsem, že to může být zajímavá investiční příležitost a chtěl bych se dozvědět více o tom, jak a kde vlastně začít. Jaké jsou podle vás nejlepší platformy na nákup NFT? Mám na mysli něco, co je uživatelsky přívětivé a snadno dostupné, protože nejsem odborník na kryptoměny. Zajímají mě hlavně možnosti, které nabízejí různé trhy, jako jsou OpenSea nebo Rarible, ale nevím, jestli existují i jiné alternativy, které by mohly být lepší. Jak bezpečné jsou tyto platformy? Co se týče poplatků a dalších nákladů spojených s nákupem NFT? Mohli byste mi doporučit konkrétní platformu pro začátečníky? Je dobré mít nějakou peněženku na kryptoměny předtím, než začnu nakupovat? A co když chci prodat své NFT později? Jak to funguje? Díky za jakékoli tipy nebo zkušenosti, které byste mohli sdílet!

138 slov
1.4 minut čtení
28. 4. 2023
Eva Švandová
Eva Švandová

Pokud se chystáš do světa NFT, tak začít můžeš na OpenSea, to je asi nejznámější platforma a je dost uživatelsky přívětivá. Rarible je taky dobrá volba, má zajímavé funkce jako možnost mintování vlastních NFT. Kromě těchhle dvou zkus ještě Foundation, tam jsou ale potřeba pozvánky, takže to může být trošku komplikované. Co se týče bezpečnosti, většina těchto platforem je ok, ale vždycky si dej pozor na podvodníky a nesdílej klíče k peněžence. Jo, rozhodně doporučuju mít nějakou kryptopeněženku jako MetaMask předem, abys mohl nakupovat. Poplatky se liší, ale většinou platíš za transakce na blockchainu (gas fee), tak s tím počítej. A když chceš prodat, tak je to docela jednoduchý – většinou stačí jen kliknout na „prodat“ a nastavit cenu. Určitě se mrkni na nějaké tutoriály, než skočíš do toho nákupu, ať víš do čeho jdeš.

135 slov
1.4 minut čtení
30. 11. 2023
Kateřina Kadlecová
Kateřina Kadlecová