Charts.cz/Fórum/Kdy se vyplácí investovat do Bitcoinu?

Kdy se vyplácí investovat do Bitcoinu?

Zajímalo by mě, jestli existují nějaká konkrétní období nebo situace, kdy se opravdu vyplatí investovat do Bitcoinu. Vím, že kryptoměny jsou dost volatilní, a tak je těžké říct, kdy je ta správná chvíle na nákup. Slyšel jsem různé názory, někteří lidé říkají, že nejlepší je investovat během poklesu cen, ale zase pak mi přijde logické investovat, když je trh na vzestupu, protože by to mohlo znamenat zisk. Jak to vlastně funguje? A co třeba zprávy v médiích nebo ekonomická situace? Může to mít vliv na rozhodování o investicích do Bitcoinu? A co technická analýza – má smysl se tím zabývat při rozhodování o investicích? Představte si, že jsem úplný začátečník a rád bych věděl, jak nejlépe přistoupit k investování do této kryptoměny. Mám si udělat nějaký plán nebo strategii? Jaké jsou klíčové faktory, které bych měl zohlednit? Díky za každou radu!

141 slov
1.4 minut čtení
24. 4. 2021
František Vaculík
František Vaculík

Investování do Bitcoinu je fakt o strategii a trochu i štěstí. Obecně platí, že když cena klesá, může to být dobrý čas nakupovat, protože koupíš levněji. Na druhou stranu, když trh roste, můžeš mít pocit, že ti něco utíká. Mnoho lidí se řídí tím, co slyší v médiích nebo jaké jsou zprávy kolem kryptoměn – pozitivní zprávy můžou zvednout cenu, zatímco negativní ji srazit dolů. Je dobré sledovat ekonomickou situaci a třeba i regulace, které se kolem kryptoměn objevují.

K technické analýze – na jednu stranu to může pomoct, pokud umíš číst grafy a rozumíš trendům. Ale není to jednoduché a hodně začátečníků se v tom ztrácí. Je fajn mít nějaký plán; třeba si říct, kolik chceš investovat a kdy. Rozložit investici do více částí ti může pomoci zmírnit riziko.