Charts.cz/Fórum/Jak začít investovat do NFT pro nováčky?

Jak začít investovat do NFT pro nováčky?

Investování do NFT je teď moc populární, ale já jsem úplný nováček a nevím, jak s tím začít. Nikdy jsem nekupoval žádná digitální aktiva a mám z toho trochu strach. Kde bych měl začít? Jaké platformy jsou nejlepší pro nákup NFT? Musím mít nějakou kryptoměnu, abych mohl začít, nebo existují i jiné způsoby? Jak se vlastně NFT prodávají a kupují? Je to složitý proces, nebo to zvládne každý? Vím, že existují různé typy NFT, jako jsou digitální umění, sběratelské karty nebo dokonce virtuální nemovitosti. Mám se soustředit na něco konkrétního, nebo je dobré zkusit víc různých věcí? Co když udělám chybu a koupím něco bez hodnoty? Existují nějaké tipy pro nováčky, které by mi mohly pomoci vyhnout se běžným chybám? A nakonec, jakou částku bych měl do investic do NFT vložit na začátku? Můžete mi prosím poradit, jak se v tom celém vyznat a udělat první krok do světa NFT? Děkuji!

151 slov
1.5 minut čtení
5. 11. 2024
Helena Marková
Helena Marková

Investování do NFT může být ze začátku trochu matoucí, ale je to vlastně jednoduchý proces. Nejprve si musíš pořídit kryptoměnu, většinou Ethereum, protože většina NFT funguje na jeho síti. Můžeš si ji koupit na burzách jako Coinbase nebo Binance a pak ji převést do peněženky jako MetaMask, což ti umožní připojit se k různým NFT tržištím.

Když už máš peněženku, doporučuju zkusit platformy jako OpenSea nebo Rarible. Tyto tržiště jsou user-friendly a najdeš tam spoustu různých typů NFT – od digitálního umění po herní objekty. Co se týče investic, začni s menší částkou, klidně pár desítek dolarů, abys neměl velké ztráty, když bys udělal chybu.

Ohledně toho, co kupovat – klidně si vyzkoušej různé typy NFT a sleduj trendy. Zjisti, co tě baví. Ale pozor na hype! Někdy lidi kupují věci, které pak ztratí hodnotu. Zkus si udělat domácí úkoly ohledně projektu a autora.