Charts.cz/Fórum/Kde se dají koupit NFT?

Kde se dají koupit NFT?

Jsem nováček v oblasti digitálních assetů a vůbec nevím, jak začít s nákupem NFT. Je to pro mě zatím trochu záhadné, protože jsem slyšel, že se jedná o digitální umění, sběratelské předměty a další unikátní položky, které jsou vlastně na blockchainu. Ale kde vlastně ty NFT koupit? Existují nějaké konkrétní platformy nebo tržiště, které jsou populární nebo doporučované? Slyšel jsem o OpenSea a Rarible, ale nejsem si jistý, jestli je to všechno nebo jestli jsou i jiné možnosti. Jaké jsou nejlepší způsoby nákupu NFT? A co třeba náklady spojené s transakcemi? Jak se určuje cena NFT a je možné na nich nějakým způsobem vydělat? Taktéž by mě zajímalo, zda potřebuji nějakou speciální peněženku nebo účet na burze, abych mohl začít nakupovat. Je dobré mít představu o tom, co kupuji, nebo je to spíše o tom trendu a emocích? Pokud byste mohli sdílet svoje zkušenosti nebo tipy ohledně nákupu NFT, byl bych vám opravdu vděčný. Myslím si, že spousta lidí jako já by mohla mít stejnou otázku a bylo by fajn mít jasnější přehled o tom, jak na to.

178 slov
1.8 minut čtení
11. 8. 2024
Ivana Procházková
Ivana Procházková

Nákup NFT není tak složitej, jak to vypadá. Jo, OpenSea a Rarible jsou asi nejznámější, ale zkus i další jako Foundation nebo Mintable. Většina těchhle platforem funguje na Ethereum blockchainu, takže potřebuješ kryptoměnovou peněženku, jako je MetaMask. K tomu si musíš koupit ETH na burze, třeba Binance nebo Coinbase, abys mohl platit za NFT a poplatky za transakce (ty se nazývají gas fees a můžou být dost vysoký).

Ceny NFT se určuje podle poptávky a nabídek, takže pokud něco chce hodně lidí, cena vyletí nahoru. Můžeš na tom vydělat, pokud koupíš něco levně a prodáš dráž. Ale je dobrý mít přehled o tom, co kupuješ - sleduj trendy v komunitě a co dává smysl. Není to jen o emocích.

Takže shrnutí: zaregistruj se na burze, kup si ETH, nastav peněženku a hurá na tržiště. Hodně štěstí!

134 slov