Charts.cz/Fórum/Jak mohu sledovat akcie v reálném čase?

Jak mohu sledovat akcie v reálném čase?

Jsem úplný nováček ve světě investic a akcií a už nějakou dobu se snažím zjistit, jak vlastně sledovat akcie v reálném čase. Zajímalo by mě, na jakých platformách nebo aplikacích se to dá dělat? Slyšel jsem o různých burzovních aplikacích, ale nevím, které jsou spolehlivé a které ne. Můžete mi prosím doporučit nějaké konkrétní nástroje, které mi umožní sledovat ceny akcií, změny a trendy v reálném čase? Také by mě zajímalo, jestli existují možnosti, jak dostávat upozornění na významné pohyby nebo novinky ohledně akcí, které mě zajímají. Je třeba platit nějaké poplatky za tyto služby, nebo jsou k dispozici i bezplatné varianty? A co třeba sledování kryptoměn nebo jiných investičních příležitostí? Je možné mít vše pod jednou střechou? Jaké jsou vaše zkušenosti s různými platformami a co byste doporučili začátečníkům jako jsem já?

133 slov
1.3 minut čtení
30. 9. 2022
Libor Kořínek
Libor Kořínek

Sledování akcií v reálném čase je dneska docela snadný, stačí mít správný nástroje. Doporučuju začít s aplikacemi jako je Robinhood nebo eToro, ty jsou hodně populární a nabízejí uživatelsky přívětivé rozhraní. Obě mají i mobilní verze, což je super pro sledování na cestách.

Další možností je Yahoo Finance nebo Google Finance, kde si můžeš vytvořit vlastní seznam sledovaných akcií a dostávat upozornění na změny cen. Je to zdarma a dost intuitivní. Oproti tomu TradingView je skvělý, pokud chceš víc analýz a grafů.

Některé platformy jako třeba TD Ameritrade nebo Charles Schwab mají i pokročilé funkce, ale tam už se možná setkáš s poplatky. Pokud jde o kryptoměny, Coinbase a Binance jsou dobré pro jejich sledování a obchodování – obojí má mobilní aplikace.