Charts.cz/Fórum/Jak začít s obchodováním s kryptoměnami pro nováčky?

Jak začít s obchodováním s kryptoměnami pro nováčky?

Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, jak vlastně začít s obchodováním s kryptoměnami, když jsem naprostý nováček. Je to teďka tak populární téma a slyšel jsem, že se na tom dá dost vydělat, ale bojím se, že tomu vůbec nerozumím. Jaké jsou ty základní kroky, co bych měl vědět předtím, než se do toho pustím? Mám si vybrat nějakou konkrétní kryptoměnu, nebo je lepší investovat do více z nich? A co třeba burzy, na kterých bych měl obchodovat – je jich tolik a nevím, jak vybrat tu správnou. Má cenu začínat s malým množstvím peněz, nebo bych měl raději počkat, až budu mít víc informací a zkušeností? Slyšel jsem i o různých typech obchodování jako day trading nebo long-term investing, ale vůbec nevím, co to znamená a co by pro mě mohlo být nejlepší. A nakonec – jak se chránit před podvody a ztrátou peněz? Mám pocit, že je to všechno hrozně složité a nevím, kde začít. Budu vděčný za jakékoli rady nebo tipy od zkušenějších obchodníků. Díky moc!

169 slov
1.7 minut čtení
27. 2. 2021
Eduard Matějka
Eduard Matějka

Takhle, začít s obchodováním s kryptoměnami může bejt fakt chaotický, ale dejme tomu, že to zvládneš. Nejdřív si udělej nějakej průzkum – zjisti, co ty kryptoměny vůbec jsou a jak fungujou. Na začátek doporučuju zaměřit se na nějaký známý jako Bitcoin nebo Ethereum, pak se můžeš podívat na další altcoiny.

Co se týká burz, tak vyber nějakou důvěryhodnou – Binance nebo Coinbase jsou celkem populární a přehledný pro nováčky. Nezapomeň si nastavit dvoufázový ověření, to ti pomůže chránit účet.

Investování s malým množstvím peněz je v pohodě, aspoň se naučíš bez velkých ztrát. Zkus long-term investování, protože je to míň stresující než day trading, kde musíš furt sledovat trh a je to náročný.