Charts.cz/Fórum/Jaké mobilní aplikace na investice jsou nejlepší?

Jaké mobilní aplikace na investice jsou nejlepší?

Jsem docela nováček v oblasti investic a snažím se najít nějaké užitečné mobilní aplikace, které by mi mohly pomoci se začátky. Zajímalo by mě, které aplikace jsou nejvíce doporučované a proč? Hledám něco, co je uživatelsky přívětivé, ideálně s možností sledování akcií, kryptoměn nebo třeba i NFT. Rád bych také věděl, jestli jsou nějaké aplikace, které nabízejí vzdělávací materiály nebo tipy pro začínající investory. Vím, že trh je teď dost přeplněný a je těžké se v tom orientovat, takže bych ocenil jakékoli osobní zkušenosti nebo rady. Jaké jsou vaše oblíbené aplikace a co na nich máte rádi? Dáváte přednost třeba aplikacím zaměřeným na dlouhodobé investice, nebo spíše těm, které umožňují rychlé obchodování? A jak se vám líbí funkce jako analýza portfolia nebo upozornění na cenové změny? Díky za všechny tipy!

130 slov
1.3 minut čtení
18. 9. 2022
Renata Škodová
Renata Škodová

Tak já bych doporučil pár aplikací, co mám vyzkoušené. Jedna z nejlepších je asi Robinhood, hodně jednoduchý rozhraní a můžeš obchodovat akcie a ETF bez poplatků. Pak je tady eToro, ten je super na sociální obchodování, můžeš sledovat ostatní investory a kopírovat jejich obchody, což se hodí pro začátečníky. Na kryptoměny je fajn Coinbase, má jasné rozhraní a spoustu vzdělávacích materiálů přímo v aplikaci.

Pokud tě zajímají NFT, tak OpenSea je asi nejlepší volba, i když tam se dost platí za transakce. Co se týče analýzy portfolia, tak třeba Wealthfront to dělá fakt dobře a navíc tam máš možnost automatizovaného investování. Upozornění na cenové změny většina těchto aplikací má, což je fakt užitečný.