Charts.cz/Fórum/Jaké burzy doporučujete s přehledným UI?

Jaké burzy doporučujete s přehledným UI?

Jsem nováček ve světě investic a hledám burzy, které mají opravdu intuitivní a přehledné uživatelské rozhraní. Vím, že existuje spousta různých platforem, ale jsem dost zmatený z těch, které jsou příliš složité a mají hromadu funkcí, které ani nepotřebuji. Chci se soustředit na investice do kryptoměn, ale mám strach, že když narazím na platformu, která je složitá na ovládání, tak mě to odradí a nebudu schopný se v tom orientovat. Zajímalo by mě, jestli máte nějaké doporučení na burzy, které jsou uživatelsky přívětivé a mají jednoduché rozhraní. Rád bych věděl i o vašich zkušenostech s různými platformami a co na nich považujete za nejvíc užitečné. Hlavně se chci vyhnout těm burzám, které jsou plné zbytečných funkcí a kde není jasně vidět, jak obchodovat nebo jak si vytvořit účet. Je pro mě také důležité, abych měl k dispozici dobré nástroje pro analýzu a sledování svých investic. Takže pokud máte nějaké tipy na oblíbené platformy s přehledným UI, budu moc vděčný za jakékoliv rady! Jak jste začínali vy? Jaké burzy vám přišly jako nejlepší volba pro začátečníky?

175 slov
1.8 minut čtení
27. 9. 2024
Marek Kučera
Marek Kučera

Takže, co se týče burz s přehledným uživatelským rozhraním, určitě bych doporučil začít s Binance nebo Coinbase. Obě mají jednoduché a intuitivní UI, což je skvělé pro nováčky. Na Binance si můžeš vybrat mezi základní a pokročilou verzí, takže pokud teď začínáš, klidně zůstaň u té základní. Coinbase je fakt easy, registrace je rychlá a nákup kryptoměn je doslova otázka pár kliknutí.

Pak tu je ještě Kraken, ten taky není špatný, ale má možná trošku víc funkcí, takže pokud chceš něco opravdu jednoduchýho, tak spíš ty první dvě.