Charts.cz/Fórum/Kde najít nejlepší digitální nástroje pro prodej bytu?

Kde najít nejlepší digitální nástroje pro prodej bytu?

Přemýšlím, jak nejlépe prodat svůj byt a rád bych věděl, kde najít ty nejefektivnější digitální nástroje, které by mi v tom mohly pomoci. Vím, že existuje spousta aplikací a webových stránek, ale jak se orientovat v té záplavě možností? Možná máte zkušenosti s nějakými konkrétními platformami, které vám pomohly při prodeji nemovitosti? Zajímalo by mě, jestli existují specializované portály zaměřené na realitní trh, nebo jestli je lepší použít obecné inzertní stránky. Co třeba sociální sítě, má smysl je využívat při prodeji bytu? Jaké nástroje byste doporučili pro efektivní marketing a prezentaci nabídky? Mám na mysli nejen možnosti inzerce, ale také nástroje pro správu kontaktů a sledování zájmu potenciálních kupců. A co ceny těchto služeb? Jsou nějaké bezplatné možnosti, které mohou být stejně účinné jako placené? Víte o nějakých trendech v oblasti digitálních nástrojů pro realitní trh, které bych měl vzít v úvahu? Budu vděčný za každou radu nebo tip, který by mi mohl usnadnit tento proces.

156 slov
1.6 minut čtení
25. 7. 2024
Eva Krejčíková
Eva Krejčíková

Prodej bytu je vždycky o nervy, ale digitální nástroje ti to můžou trochu ulehčit. Začal bych určitě s realitními portály jako Sreality, Bezrealitky nebo Reality.cz. Ty jsou specializované a dost lidí tam hledá. Zkus se podívat i na Facebook Marketplace nebo místní skupiny, kde můžeš inzerovat. Tam se to šíří rychle.

Sociální sítě celkově jsou super, protože můžeš oslovit známé a oni pak můžou sdílet dál. Uvažuj o Instagramu – fotky bytu tam vypadají skvěle a můžeš přitáhnout pozornost.

Pokud jde o marketing, zkus použít Canva na vytváření hezkých inzerátů nebo letáků. Na sledování zájmu potenciálních kupců doporučuju Google Sheets nebo něco podobného, co ti pomůže mít přehled o kontaktech a dohodnutých schůzkách.

Co se cen týče, najdeš spoustu bezplatných možností, které fungují stejně dobře jako placené. Jen si dej pozor na kvalitní fotky – to udělá velký rozdíl. Trendy? No teď je hodně populární 3D prohlídky a videa, takže pokud máš možnost to udělat, zvaž to. Takže to shrnu - hledej specializované portály, využij sociální sítě a nešetři na kvalitním obsahu.

171 slov
1.7 minut čtení
26. 9. 2023
Vojtěch Hampl
Vojtěch Hampl

Pokud hledáš digitální nástroje na prodej bytu, doporučuji začít na specializovaných realitních portálech jako Sreality, Bezrealitky nebo Reality.cz. Tyhle stránky ti umožní snadno vložit inzerát a přitáhnout pozornost. Obecné inzertní weby jako Bazoš nebo Sbazar taky fungují, ale můžeš mít víc štěstí na těch realitních.

Sociální sítě se taky vyplatí – zkus Facebook Marketplace nebo skupiny zaměřené na prodej nemovitostí. Je to zdarma a můžeš oslovit dost lidí. Zaměř se i na vizuální stránku, kvalitní fotky bytu můžou udělat velký rozdíl, takže pokud umíš fotit nebo znáš někoho, kdo to umí, určitě to využij.

Pro správu kontaktů a sledování zájmu můžeš zkusit Google Sheets nebo nějakou jednoduchou CRM aplikaci, což je fajn pro organizaci potenciálních kupců a jejich kontaktů.

Co se týče cen, většina těchto portálů nabízí zdarma základní inzerci, ale za lepší viditelnost si už můžeš připlatit. Trendy jsou teď dost zaměřený na online prodeje a virtuální prohlídky, což taky stojí za zvážení. Takže jestli máš nějaký rozpočet, můžeš investovat do profesionální prezentace. Hodně štěstí!

165 slov
1.7 minut čtení
25. 9. 2024
Marie Jirásková
Marie Jirásková