Charts.cz/Fórum/Jak na NFT vydělávat, když jsem začátečník?

Jak na NFT vydělávat, když jsem začátečník?

Nedávno jsem se dostal k tématu NFT a celkově k digitálním aktivům, a musím říct, že mě to hrozně zaujalo. Slyšel jsem o tom, jak někteří lidé vydělávají slušné peníze na prodeji digitálních obrázků, videí a dalších unikátních věcí, které se prodávají za neuvěřitelné částky. Ale teď, když bych chtěl také proniknout do tohoto světa, jsem trochu zmatený. Může mi někdo vysvětlit, jak přesně začít s NFT a co všechno k tomu potřebuji? Jaké platformy jsou nejlepší pro začátečníka? A je pravda, že musím mít nějaký umělecký talent, abych mohl vytvářet vlastní NFT? Nebo je možné i nakupovat a prodávat cizí NFT bez toho, abych sám něco vytvářel? Zajímalo by mě také, jak se určuje hodnota NFT. Jak poznám, že je něco cenné a že se mi to vrátí? A co když investuji do něčeho a pak se cena propadne? Jak se chránit před ztrátou? Vím, že existuje spousta podvodů a falešných projektů, takže jak poznám, co je důvěryhodné? Jaké jsou nejlepší tipy na to, co sledovat nebo na co si dát pozor při obchodování s NFT? A nakonec, má smysl investovat do NFT jako začátečník, nebo bych měl raději počkat a zjistit více informací? Každá rada by mi moc pomohla.

201 slov
2 minut čtení
29. 9. 2022
Karolína Beranová
Karolína Beranová

S NFT je to fakt zajímavé, ale i dost komplikované. Když chceš začít, potřebuješ mít peněženku na kryptoměny, třeba MetaMask, a nějakou kryptoměnu, většinou Ethereu, protože většina NFT funguje na tomto blockchainu. Pak se můžeš podívat na platformy jako OpenSea nebo Rarible, kde můžeš nakupovat a prodávat NFT.

Umělecký talent není nutný. Můžeš klidně kupovat NFT od jiných autorů a pak je prodávat dál. Hodnota NFT se určuje podle poptávky, rarity a popularity umělce. To znamená, že musíš sledovat trendy, co je teď IN. Pokud investuješ do něčeho, co pak spadne, tak to je riziko. Je dobré diverzifikovat a nevsadit všechno na jednu kartu.