Charts.cz/Fórum/Jak začít investovat do kryptoměn, když mám málo zkušeností?

Jak začít investovat do kryptoměn, když mám málo zkušeností?

Zajímám se o investování do kryptoměn, ale jsem úplný začátečník a nevím, kde začít. Na internetu je spousta informací, ale často se v nich ztrácím, protože jsou buď příliš technické nebo složité. Jaké jsou ty základní kroky, které bych měl udělat, abych se dostal do světa kryptoměn? Mám pocit, že to může být výhodné, ale zároveň mám i strach z toho, že bych mohl přijít o peníze. Jak si vybrat tu správnou platformu na obchodování? Je lepší začít s nějakými známými kryptoměnami jako Bitcoin nebo Ethereum, nebo bych měl zkusit investovat do méně známých alternativ? A co peněženky? Jak fungují a jakou bych měl zvolit? Taktéž mě zajímá, jestli existují nějaké tipy na to, jak minimalizovat rizika při investování do kryptoměn. Jaké informace bych měl sledovat a na co si dát pozor? Vím, že trh s kryptoměnami je velmi volatilní a občas se cítím zmatený tím, jak rychle se věci mění. Chci mít jistotu, že dělám správná rozhodnutí. Kdo mi může poradit, nebo kde najdu spolehlivé zdroje informací? Je vůbec možné začít s malým obnosem peněz, když chci investovat dlouhodobě? A co NFT? Má smysl se i tomu věnovat hned na začátku? Děkuji za jakoukoli radu alebo tipy!

198 slov
2 minut čtení
10. 8. 2022
Stanislav Matoušek
Stanislav Matoušek

Investování do kryptoměn pro nováčky může být trochu zastrašující, ale není to tak složité. První krok je vybrat si spolehlivou burzu, kde můžeš obchodovat. Dobrý start je třeba Coinbase nebo Binance, mají uživatelsky přívětivé rozhraní a hodně návodů. Doporučuje se začít s hlavními měnami jako Bitcoin nebo Ethereum, protože jsou stabilnější a méně rizikové než altcoiny.

Pak si pořiď kryptoměnovou peněženku. Můžeš zvolit software peněženku (např. Exodus) nebo hardwarovou (jako Trezor), která je bezpečnější pro dlouhodobé držení.