Charts.cz/Fórum/Jak vydělat na kryptoměnách bez práce?

Jak vydělat na kryptoměnách bez práce?

Chtěl bych se zeptat, jestli je vůbec možné vydělat na kryptoměnách, aniž bych musel něco dělat. Zaznamenal jsem, že spousta lidí mluví o tom, jak skvělé je investovat do kryptoměn a jak mohou mít obrovské výnosy, ale většinou je za tím nějaká práce nebo sledování trhu. Existují nějaké strategie, které by mi umožnily pasivně vydělávat peníze z kryptoměn? Neslyšel jsem o něčem jako "krypto dividendy", nebo tak? Co třeba staking nebo yield farming, jestli to tak funguje? Může mi někdo vysvětlit, jak to celé funguje a jestli to nevyžaduje žádnou aktivní účast? Jaká je rizika spojená s těmito metodami? Mohu si být jistý, že moje investice nebudou ztraceny a že se vyplatí? A co když bych chtěl investovat do nějakých NFT? Může to být způsob, jak vydělat bez práce? Nebo se mám raději zaměřit na klasické metody jako jsou akcie a nemovitosti? Jsem jenom nováček, takže každá rada by se mi hodila. Děkuji!

153 slov
1.5 minut čtení
1. 7. 2023
Tereza Havlová
Tereza Havlová

Vydělávat na kryptoměnách bez práce je docela lákavý koncept, ale je dobrý mít na paměti, že žádná investice není úplně bez rizika. Staking a yield farming jsou jedny z těch pasivnějších způsobů, jak získat výnosy. U stakingu vlastně zamkneš svoje mince na určitou dobu a dostáváš za to odměny, což je fajn, pokud věříš v daný projekt. U yield farmingu poskytuješ likviditu a dostáváš úroky, ale tady je větší riziko kolísání cen a možná ztráta hodnoty tvých tokenů.

Krypto dividendy? To je spíš rarita, ale některé projekty to nabízejí. Co se týče NFT, můžeš koupit nějaký kousek a čekat, jestli jeho hodnota vzroste, ale to taky vyžaduje nějaké sledování trhu a rozhodování.

S klasikou jako akcie nebo nemovitosti to máš asi menší stres, i když tam jsou taky rizika. Celkově doporučuju udělat si průzkum a být opatrný s tím, co děláš. Krypto trh je dost volatilní a nic není zaručené.

150 slov
1.5 minut čtení
1. 9. 2024