Charts.cz/Fórum/Jak začít investovat do NFT a co to vlastně je?

Jak začít investovat do NFT a co to vlastně je?

Chtěl bych se zeptat, co vlastně jsou ty NFT a jak se do nich dá začít investovat? Slyšel jsem o tom spoustu věcí, ale stále mi to není úplně jasné. Jsem nováček v oblasti investic a všechno kolem kryptoměn a digitálních aktiv mě fascinuje, ale zároveň se v tom trochu ztrácím. Jaké jsou první kroky pro někoho, kdo by chtěl do NFT investovat? Musím mít nějakou speciální peněženku nebo platformu? A co bych měl vědět o tom, jaké NFT kupovat? Je to jen o umění, nebo existují i další typy digitálních sběratelských předmětů? Rád bych také věděl, jaké rizika s tím můžou být spojena. Můžete mi prosím vysvětlit, jak funguje trh s NFT a na co si dát pozor? Děkuji za jakoukoli pomoc!

123 slov
1.2 minut čtení
15. 1. 2021
Dominik Volf
Dominik Volf

NFT, neboli non-fungible tokens, jsou digitální aktiva, která reprezentují vlastnictví unikátního předmětu nebo obsahu na blockchainu. Může to být umění, hudba, videa, ale i virtuální sběratelské předměty. Takže jo, je to víc než jen umění. Pokud chceš začít investovat do NFT, tady je pár základních kroků:

1. Založení peněženky: Budeš potřebovat digitální peněženku, jako je MetaMask nebo Trust Wallet. Ta ti umožní ukládat kryptoměny a NFT.

2. Koupě kryptoměny: Většina NFT se prodává za Ethereum (ETH), takže si nějaké koupíš na burze jako Coinbase nebo Binance a pošleš je do své peněženky.

3. Výběr platformy: Existuje několik tržišť na NFT, jako OpenSea, Rarible nebo Foundation. Na těchto platformách můžeš procházet a kupovat NFT.

4. Průzkum trhu: Zjisti, co se teď prodává a co by mohlo být zajímavé. Sleduj trendy a komunity kolem různých projektů.

5. Kupuj s rozmyslem: Není to jen o tom koupit něco drahého. Zvažuj hodnotu, historii prodeje a důvěryhodnost tvůrců.