Charts.cz/Fórum/Kde sledovat novinky o NFT, abych nepřišel o zajímavé investice?

Kde sledovat novinky o NFT, abych nepřišel o zajímavé investice?

Jsem dost nováček v oblasti investic, ale poslední dobou mě hodně zajímají NFT a celkově ta digitální umění a tokeny. Před časem jsem slyšel o několika projektech, které se zhodnotily doslova přes noc, a teď bych nechtěl propásnout další příležitosti. Vím, že je to hodně dynamický trh a novinky se šíří rychlostí blesku, ale jak se v tom vlastně vyznat? Kde bych měl hledat informace, aby mi nic neuniklo? Existují nějaké spolehlivé weby nebo sociální sítě, kde se o tom dost diskutuje? Třeba Reddit nebo Twitter, ale co třeba Telegram nebo Discord skupiny? Rád bych měl na očích různé trendy a projekty, které by mohly vzbudit zájem investorů. Také by mě zajímalo, jestli sledujete nějaké influencery nebo odborníky v oblasti NFT, kteří by mohli sdílet zajímavé postřehy a tipy. Jakým způsobem si můžete nastavit upozornění na nové projekty? Je lepší sledovat konkrétní platformy jako OpenSea nebo Rarible, nebo je lepší mít široký přehled o všech možnostech na trhu? Jak to vlastně děláte vy? Děkuji za tipy!

166 slov
1.7 minut čtení
30. 8. 2022
Štěpán Havel
Štěpán Havel