Charts.cz/Fórum/Jaké firmy v oblasti elektronických sportů mají nejlepší růstový potenciál?

Jaké firmy v oblasti elektronických sportů mají nejlepší růstový potenciál?

V posledních letech se elektronické sporty, neboli e-sporty, staly jedním z nejrychleji rostoucích segmentů zábavního průmyslu. Mnoho lidí sleduje profesionální hráče, účastní se turnajů a investuje do herních společností. Zajímalo by mě, které firmy v této oblasti mají podle vás nejlepší růstový potenciál? Myslím tím nejen velké společnosti jako Riot Games nebo Blizzard, ale i menší firmy, které by mohly mít skvělý výhled do budoucna. Jaké aspekty byste brali v úvahu při hodnocení jejich růstového potenciálu? Je to místo pro nové inovace, nebo spíše o budování silné komunity a značky? A co třeba nové trendy jako virtuální realita nebo blockchainové technologie v e-sportu? Které firmy se chopily těchto příležitostí a proč si myslíte, že by mohly uspět? Těším se na vaše názory a tipy!

124 slov
1.2 minut čtení
6. 9. 2022
Vojtěch Sládek
Vojtěch Sládek

Když se podíváš na firmy s potenciálem v e-sportech, určitě bych zmínil třeba firmy jako FaZe Clan nebo 100 Thieves. Obě mají dost silnou značku a dobrou komunitu, což je teď v e-sportech hodně důležité. Pak tu máme třeba TeamSpirit, kteří ukázali, že i menší tým může vyhrát velké turnaje a zaujmout investory.

Co se týče inovací, myslím, že VR a AR mají obrovský potenciál. Firmy, které se teď soustředí na vývoj her pro virtuální realitu, můžou v budoucnu dost vyskočit. Blockchain taky může změnit způsob, jakým se prodávají a obchodují herní předměty, takže firmy, co to zkoušejí, bych sledoval. Důležité je taky budování silné komunity kolem her – to může znamenat dlouhodobý úspěch. Takže sledujte tyhle trendy a firmy co se jich chytají.

124 slov
1.2 minut čtení
2. 2. 2025
Simona Šrámková
Simona Šrámková

Když se podíváš na firmy v e-sportech, určitě bys měl zvažovat nejen ty velké jako Riot nebo Blizzard, ale i menší společnosti, které se snaží inovovat. Třeba firmy zaměřené na technologie pro streamování, jako je Twitch nebo YouTube Gaming, mají obrovský potenciál. A pak jsou tu i startupy, co pracují s VR a AR, což v poslední době dost frčí.

Důležitý je taky aspekty komunity a brandu – lidi chtějí sledovat hráče, s kterými se dokážou ztotožnit. Takže firmy jako FaZe Clan nebo Team Liquid, které budují silné značky a komunity kolem svých hráčů, mají velkou šanci na úspěch.

Blockchain je taky něco, co se začíná prosazovat – tokenizace herních předmětů a NFT můžou přitáhnout nový typ investorů. Sledoval bych firmy, co tyhle technologie implementují. Celkově se zdá, že kombinace inovačních technologií a silného komunitního zázemí může přinést velký růstový potenciál.

140 slov
1.4 minut čtení
21. 1. 2025
Patrik Říha
Patrik Říha