Charts.cz/Fórum/Co potřebuji k tomu, abych mohl prodávat své NFT online?

Co potřebuji k tomu, abych mohl prodávat své NFT online?

Zajímalo by mě, co všechno je potřeba udělat, když se chci pustit do prodeje svých NFT na internetu. Jsem úplný začátečník a vůbec nevím, jak na to. Musím mít nějaký speciální účet nebo platformu, kde se to dělá? A co vlastně musím mít připraveno předem? Myslím tím, jestli potřebuju nějakou kryptoměnu k tomu, abych mohl platit poplatky za transakce, nebo jestli je nějaký konkrétní blockchain, který bych měl použít. Zajímá mě taky, jak si svoje NFT vytvořím – kde je vytvořím a co k tomu potřebuju? A co když jsem umělec, ale nemám žádné technické dovednosti? Jak si můžu zajistit, že moje díla budou vidět a někdo je opravdu koupí? Je dobré mít nějaký marketingový plán nebo se spolehnout jen na to, že je prostě nahraju na trh a někdo si jich všimne? Odpovídá se mi hodně otázek v hlavě a chtěl bych vědět, jestli existují nějaké tipy nebo triky pro začátečníky, které by mi pomohly začít. Děkuju za jakoukoli pomoc!

161 slov
1.6 minut čtení
12. 5. 2022
Štěpán Martínek
Štěpán Martínek

Není to tak složitý, jak to vypadá. Nejprve si musíš vybrat platformu, kde chceš prodávat svá NFT. Existuje spousta, jako OpenSea, Rarible nebo Mintable. Většina z nich potřebuje, aby ses zaregistroval a měl peněženku s kryptoměnou, obvykle Ethereum, protože většina NFT funguje na tomto blockchainu. Takže ano, potřebuješ nějakou kryptoměnu na pokrytí poplatků za transakce.

Pokud jde o tvorbu NFT, většina platforem ti umožní nahrát svoje digitální dílo (obrázek, video atd.) a pak ho jednoduše „mintneš“ do NFT. K tomu žádné technické dovednosti nejsou potřeba, prostě se držíš jejich pokynů.

Pro marketing je dobrý mít nějaký plán. Sdílej své dílo na sociálních sítích jako Instagram nebo Twitter a zapoj se do komunit kolem NFT. Můžeš taky zkusit spolupracovat s jinými umělci nebo influencery.