Charts.cz/Fórum/Která burza je nejlepší pro začátečníky v kryptoměnách?

Která burza je nejlepší pro začátečníky v kryptoměnách?

Slyšel jsem toho hodně o investování do kryptoměn, ale nikdy jsem to ještě nezkoušel. Jsem úplný nováček a teď, když přemýšlím o tom, že bych začal, vůbec nevím, kde začít. Vím, že existuje spousta různých burz, jako je Binance, Coinbase, Kraken a další, ale jak se v tom vyznat? Která burza by byla nejlepší pro někoho jako já, kdo s tím nemá žádné zkušenosti? Mám na mysli něco, co je snadno použitelné a přívětivé k nováčkům. Chtěl bych se také dozvědět o bezpečnosti a poplatcích. Jaké jsou klady a zápory různých burz? A co je důležité zvážit při výběru burzy? Myslím si, že by bylo skvělé mít nějaké doporučení od lidí, kteří už mají zkušenosti. Takže pokud máte nějaké tipy nebo osobní zkušenosti s burzami pro začátečníky v kryptoměnách, budu moc rád za jakoukoli radu. Děkuji!

136 slov
1.4 minut čtení
17. 7. 2022
Petra Malá
Petra Malá

Takže, když začínáš s kryptoměnami, doporučil bych ti Coinbase. Je to fakt jednoduchý na používání, ideální pro nové lidi. Můžeš si tam snadno koupit Bitcoin nebo Ethereum a je to dost přehledný. Bezpečnost je taky dobrá, mají zabezpečení přes 2FA a další věci. Co se týče poplatků, mají docela vysoké poplatky za transakce, ale pro začátek to asi nebude tak hrozný.

Další možnost je Binance, ta je sice o něco složitější, ale má víc altcoinů a nižší poplatky. Jakmile se trošku zorientuješ, můžeš zkusit i Kraken, ten je zase víc pro pokročilejší, ale taky hodně bezpečný.

Hlavně si dej pozor na bezpečnostní opatření - nikdy nesdílej svoje přihlašovací údaje a používej silný hesla. A co se poplatků týče, vždycky se podívej na strukturu poplatků dané burzy, protože to může dost ovlivnit tvoje investice. Takže hodně štěstí a buď opatrnej!

137 slov
1.4 minut čtení
18. 7. 2023
Jarmila Coufalová
Jarmila Coufalová