Charts.cz/Fórum/Jak mohu vydělat peníze s NFT, pokud jsem úplný začátečník?

Jak mohu vydělat peníze s NFT, pokud jsem úplný začátečník?

V poslední době se hodně mluví o NFT a já mám pocit, že mi to nějakou dobu unikalo. Vím, že je to něco jako digitální umění nebo sběratelské předměty, ale jak přesně to funguje? Jsem úplný nováček a chtěl bych se dozvědět, jak mohu začít vydělávat peníze s NFT, aniž bych měl nějaké předchozí zkušenosti v oblasti kryptoměn nebo investic. Jaký je nejlepší způsob, jak začít? Měl bych si vytvořit vlastní umělecké dílo, nebo kupovat existující NFT? A co je potřeba k jejich prodeji? Jaké platformy nebo tržiště jsou nejlepší pro nováčky? Je zde nějaké riziko, které bych si měl být vědom? Je dobré mít nějaké znalosti o blockchainu, abych mohl úspěšně obchodovat s NFT? A co náklady na transakce – to jsou další výdaje, které musím mít na paměti? Opravdu chci vyzkoušet tuto novou metodu investování a rád bych slyšel vaše názory a tipy. Jaké jsou vaše zkušenosti s NFT a co byste doporučili někomu, kdo vůbec neví, kde začít?

161 slov
1.6 minut čtení
31. 10. 2024
Marie Vorlová
Marie Vorlová

Takže, pokud chceš začít s NFT a nemáš moc zkušeností, doporučuji nejdřív trochu prozkoumat, co to vlastně je. NFT jsou digitální aktiva, která se ukládají na blockchainu. Můžeš si buď vytvořit vlastní umění, pokud jsi kreativní a máš nějaký talent, nebo můžeš koupit existující NFT. Tady je pár tipů:

1. Vyber si tržiště – OpenSea a Rarible jsou populární platformy pro začátečníky. Zaregistruj se tam a podívej se, co nabízejí.
  2. Nauč se o peněženkách – Budeš potřebovat kryptopeněženku (např. MetaMask), abys mohl nakupovat a prodávat NFT.
  3. Zvaž náklady – Nezapomeň na transakční poplatky (tzv. gas fees), které můžeš mít při nákupu nebo prodeji NFT.
  4. Investuj do toho, co máš rád – Pokud kupuješ NFT, vybírej si ty, které tě fakt zajímají a které si myslíš, že budou mít hodnotu v budoucnu.