Charts.cz/Fórum/Které NFT platformy jsou nejbezpečnější pro začátečníky?

Které NFT platformy jsou nejbezpečnější pro začátečníky?

Jsem docela nováček v oblasti NFT a chtěl bych se poradit ohledně bezpečnosti různých platforem. Vím, že NFT mohou být skvělým investičním nástrojem, ale mám strach z podvodů a ztráty peněz, protože jsem ještě nikdy žádné NFT nekupoval. Chtěl bych se proto zeptat, které platformy jsou pro začátečníky nejbezpečnější? Myslím tím nejen to, kde se dají koupit nebo prodávat NFT, ale také kde mám jistotu, že moje peníze budou v bezpečí a že mě nikdo neokrade. Hledám platformy, které mají dobrou pověst a které by mohli doporučit lidé s zkušenostmi. Dále by mě zajímalo, jestli je nějaký speciální tip nebo rada, jak se vyhnout rizikům nebo na co si dát pozor při prvním nákupu NFT. Děkuji za jakoukoli pomoc a rádi bych slyšel vaše názory!

125 slov
1.3 minut čtení
21. 12. 2021
Denisa Žáková
Denisa Žáková

Když začínáš s NFT, tak doporučuju kouknout na platformy jako OpenSea, Rarible a Mintable. Ty jsou dost známý a mají dobrou pověst. OpenSea je největší a dost lidí tam prodává, takže šance najít něco zajímavýho je velká. Rarible má zase možnost tvořit vlastní NFT snadno, což může být fajn, pokud chceš zkusit něco vlastního.

Bezpečnost? Určitě používej peněženku jako MetaMask, ale dávej pozor na phishing, to je fakt problém. Nikdy nesdílej svoje soukromý klíče a buď opatrnej na podezřelý odkazy. Když kupuješ NFT, prozkoumej tvůrce a sleduj jejich historii prodeje. Vždycky se podívej na recenze a hodnocení.

Tipy: Neinvestuj víc, než si můžeš dovolit ztratit a snaž se poznat trh trochu víc, než uděláš první nákup. Je dobrý sledovat trendy, co se teď prodává. Takže jo, buď opatrnej a užij si to!

130 slov
1.3 minut čtení
4. 2. 2025
Zuzana Marková
Zuzana Marková