Charts.cz/Fórum/Jaké altcoiny bych měl do svého portfolia zahrnout pro lepší stabilitu?

Jaké altcoiny bych měl do svého portfolia zahrnout pro lepší stabilitu?

V poslední době se hodně mluví o altcoinech a jejich potenciálu, ale jak vlastně vybrat ty správné, které by mohly přinést stabilitu mému portfoliu? Někde jsem četl, že některé altcoiny mají vyšší volatilitu než Bitcoin, takže se bojím investovat do něčeho, co by mi mohlo přinést více ztrát než zisků. Rád bych slyšel názory ostatních, kteří už mají nějaké zkušenosti s altcoiny. Jaké altcoiny považujete za stabilní a proč? Myslíte si, že je lepší zaměřit se na ty, které mají silný základ v technologii, nebo spíše na ty s dobrým marketingem a komunitou? A co třeba DeFi projekty, má smysl je zahrnout do portfolia, nebo jsou příliš riskantní? Jaká jsou vaše osobní doporučení pro rozložení investic mezi různé altcoiny? Hledám nějaké konkrétní tipy a rady, protože jsem nováček a nechci udělat chybu. Děkuji všem za pomoc!

136 slov
1.4 minut čtení
20. 11. 2022
Petra Odehnalová
Petra Odehnalová

Tak já bych doporučil pár altcoinů, co mají nějakou stabilitu. Například Ethereum je hodně solidní volba, má velkou komunitu a spoustu projektů na své platformě. Pak se koukni na Binance Coin, ten drží docela stabilní hodnotu a je hodně využívaný na burze. Další zajímavý by mohl být Cardano, s dobrou technologií kolem smart kontraktů.

Co se týče DeFi, tam to může být riskantní, ale některé projekty jako Uniswap nebo Aave mají slušnou reputaci a můžou ti přinést zisky. Hlavně si dej pozor na to, jaký mají projekt a jestli je to něco, co má budoucnost. Určitě se zaměř na projekty s dobrým technologickým základem, marketing je sice důležitý, ale pokud to nemá kvalitní technologii, může to být jen bublina.