Charts.cz/Fórum/Kde najdu nejlepší NFT tržiště pro začátečníky?

Kde najdu nejlepší NFT tržiště pro začátečníky?

Zdravím všechny v komunitě, chtěl bych se zeptat na něco ohledně NFT. Jsem absolutní nováček a slyšel jsem, že NFT jsou teď hodně v kurzu. Rád bych se do toho pustil, ale nevím, kde začít. Jaká jsou ta nejlepší NFT tržiště pro někoho, kdo s tím nemá vůbec žádné zkušenosti? Mohli byste mi doporučit nějaká uživatelsky přívětivá místa, kde bych mohl nakupovat nebo prodávat své digitální umění či sběratelské kousky? Mám trochu obavu z těch složitých procesů a poplatků, protože se v tom moc nevyznám. Je lepší začít na velkých známých platformách jako OpenSea nebo Rarible, nebo je lepší hledat nějaké menší a specializované tržiště? Jaké máte zkušenosti s registrací na těchto sítích a s používáním peněženek, když chcete nakupovat NFT? Chtěl bych se vyhnout nějakým podvodům a raději bych začal bezpečně a efektivně, takže budu rád za jakékoli tipy a rady od vás. Děkuju moc za pomoc!

148 slov
1.5 minut čtení
13. 8. 2024
Vojtěch Sedláček
Vojtěch Sedláček

Pokud jsi začátečník, doporučil bych začít na OpenSea. Je to největší tržiště pro NFT a snadno se tam orientuješ. Můžeš si tam prohlížet různé kategorie, jako je umění nebo sběratelské předměty. Rarible je další dobrá volba, taky mají jednoduché rozhraní a komunitní přístup. Registrace na obou platformách je docela straightforward, jen si musíš vytvořit peněženku (třeba MetaMask), což může být ze začátku trochu matoucí, ale je to zvládnutelné. Co se týče poplatků, tak ty se liší, ale většinou je to za transakce na blockchainu. Hlavně buď opatrný a zkoumej projekty, než do nich investuješ. Vždycky si ověřuj, co kupuješ a kdo to prodává, abys nenaletěl nějakému podvodu. Takže klidně začni s těma velkýma platformama, tam je větší jistota.

118 slov
1.2 minut čtení
31. 10. 2024
Miroslav Rada
Miroslav Rada