Charts.cz/Fórum/Je bezpečné investovat do NFT, když jsem začátečník?

Je bezpečné investovat do NFT, když jsem začátečník?

Zajímám se o moderní investice a slyšel jsem hodně o NFT, ale mám takový pocit, že je to pro mě jako začátečníka v oblasti investování něco jako skákat do neznáma. Všude vidím, jak lidé prodávají digitální umění nebo sběratelské předměty jako NFT a dosahují vysokých cen, což mě samozřejmě láká. Nicméně, než se do toho pustím, chtěl bych se ujistit, že to je pro mě bezpečné. Je vůbec možné rozumět tomu, co kupuji? A jak se liší NFT od jiných investičních příležitostí, jako jsou akcie nebo kryptoměny? Co byste doporučili někomu, kdo nemá žádné zkušenosti s blockchainem nebo digitálními aktivy? Mám strach, že bych mohl přijít o peníze kvůli podvodům nebo propadům hodnoty. Jaké jsou klíčové věci, na které bych se měl zaměřit před tím, než se do investování do NFT pustím? Existuje něco jako důvěryhodné platformy, kde bych mohl začít s menšími částkami? A co si myslíte o budoucnosti NFT? Mají vůbec nějaký dlouhodobý potenciál? Jaké jsou nejlepší tipy pro začátečníka v této oblasti? Díky za všechny rady!

169 slov
1.7 minut čtení
3. 12. 2024
Eva Krejčíková
Eva Krejčíková

Investování do NFT pro začátečníka může být dost risky. Je to nový trh a není to jako akcie nebo tradiční investice, kde máš nějakou jistotu. NFT jsou digitální aktiva, co jsou unikátní a většinou se drží na blockchainu. Všichni víme, že ceny některých NFT šly hodně nahoru, ale to je taky hodně spekulativní. Můžeš na tom vydělat, ale taky hodně ztratit. Doporučuji se nejdřív pořádně vzdělat – zjisti, co vlastně kupuješ a jak funguje blockchain. Podívej se na platformy jako OpenSea nebo Rarible, ale bacha na podvody! Zkus začít s malou částkou, abys neztratil moc peněz, pokud by to nevyšlo. Budoucnost NFT je dost nejistá, někteří říkají, že mají potenciál, jiní si myslí, že je to jen bublina. Takže buď opatrný a nenech se strhnout davem.

126 slov
1.3 minut čtení
2. 10. 2022