Charts.cz/Fórum/Které NFT tržiště je nejlepší pro začátečníky?

Které NFT tržiště je nejlepší pro začátečníky?

Zdravím všechny! Chtěl bych se zeptat, pokud se někdo vyznáte v NFT a máte nějaké zkušenosti, jaké tržiště byste doporučili pro úplné nováčky? Jsem úplný laik a slyšel jsem o různých platformách jako OpenSea, Rarible nebo třeba Foundation, ale vůbec nevím, které z nich je nejlepší začít. Hlavně bych chtěl něco, co je snadno použitelné a přehledné, protože nemám moc zkušeností s kryptoměnami nebo blockchainem. Přemýšlím, že bych si chtěl koupit nějaké digitální umění nebo sběratelské předměty, ale mám strach, že se na složitých platformách ztratím. Také by mě zajímalo, jestli na těchto tržištích jsou nějaké poplatky za transakce a jestli je potřeba mít nějakou peněženku předem, aby to fungovalo. Pokud máte tipy na konkrétní tržiště pro začátečníky nebo rady, jak se v tomhle světě orientovat, budu moc rád! Díky všem za pomoc!

133 slov
1.3 minut čtení
29. 11. 2023
Aleš Beneš
Aleš Beneš

Takže pro začátečníky bych doporučil OpenSea. Je to jedno z největších a nejpřehlednějších tržišť, kde najdeš spoustu digitálního umění a sběratelských předmětů. Rozhraní je docela intuitivní, takže se tam neztratíš. Rarible je taky fajn, ale může být trochu složitější kvůli různým funkcím. Foundation je spíš pro umělce, takže pokud chceš jen nakupovat, to moc nedoporučuju.

Co se týká poplatků, většinou ti na OpenSea strhnou nějaké gas fees, což jsou poplatky za transakce v síti Ethereum. Takže jo, budeš potřebovat peněženku jako MetaMask, aby ses mohl připojit a platit. Měj na paměti, že ty poplatky můžou být různý podle toho, jak moc je síť vytížená.

Celkově, začni s OpenSea, nastav si peněženku a zkus se projít po trhu. Uvidíš, že to není tak složitý ako to vypadá!

124 slov
1.2 minut čtení
22. 4. 2024
Dominik Rada
Dominik Rada