Charts.cz/Fórum/Kde najdu nejlepší NFT tržiště pro začátek?

Kde najdu nejlepší NFT tržiště pro začátek?

Začínám se zajímat o svět NFT a chtěl bych se zeptat, kde najdu to nejlepší tržiště pro nákup a prodej těchto digitálních aktiv. Mám pocit, že je to v poslední době hodně populární téma a slyšel jsem o několika platformách, ale nevím, která by mohla být pro začátečníka nejvhodnější. Je důležité, aby to bylo uživatelsky přívětivé a snadno pochopitelné, protože jsem v tomhle oboru nováček a nemám moc zkušeností s kryptoměnami či blockchainem. Zajímalo by mě, jaké jsou vaše doporučení na tržiště, kde se dá nakupovat i prodávat NFT. Případně, co byste poradili někomu, kdo teď úplně začíná a chce si vybudovat sbírku nebo investovat do digitálního umění? Také by mě zajímalo, jestli máte nějaké tipy na to, jak se vyhnout podvodům nebo jak poznat kvalitní projekty. Vím, že existuje spousta různých platforem jako OpenSea nebo Rarible, ale co třeba Binance NFT nebo jiné alternativy? Jaké jsou výhody a nevýhody jednotlivých tržišť? A nakonec, co bych měl mít na paměti předtím než se rozhodnu investovat do NFT? Děkuji za všechny tipy a rady!

173 slov
1.7 minut čtení
6. 2. 2023
Eliška Černá
Eliška Černá

Takže, pokud hledáš místo pro začátek s NFT, určitě zkus OpenSea. Je to jedno z největších a nejznámějších tržišť, hodně uživatelů a široká nabídka. Pro začátečníka je to docela jednoduché, ale stejně si dej pozor na poplatky za transakce na Ethereu. Rarible taky není špatný, má funkce jako royalty pro tvůrce, což může být zajímavé. Co se týče Binance NFT, je to víc pro lidi, co už mají zkušenosti s Binance a kryptoměnami, ale taky fajn volba.