Charts.cz/Fórum/Jak se naučit investovat do DeFi jako začátečník?

Jak se naučit investovat do DeFi jako začátečník?

Zdravím všechny, potřeboval bych radu ohledně začátku s investicemi do DeFi. V poslední době jsem hodně slyšel o decentralizovaném financování a o tom, jak to může být skvělá příležitost pro investice. Jenže já jsem v tom úplný nováček a nevím, kde začít. Jaké jsou první kroky, které bych měl podniknout, abych se dostal do tohoto světa? Mám si nejdříve prostudovat nějaké základy kryptoměn nebo rovnou hledat platformy pro DeFi? Je pravda, že je to hodně riskantní? Jaké jsou nejčastější chyby, kterým se mám vyhnout? A co když nevím, jak používat peněženku pro kryptoměny? Je těžké ji nastavit a co potřebuji vědět, abych byl v bezpečí? Vím, že existují různé platformy jako Uniswap nebo Aave, ale jak zjistit, která je pro mě ta pravá? Jaké faktory bych měl při výběru zohlednit? Taky bych chtěl vědět, zda je lepší investovat menší částky pravidelně nebo se pokusit o větší investici najednou. Vím, že je dobré mít diverzifikované portfolio, ale jak toho dosáhnout v oblasti DeFi? Jak vůbec funguje yield farming a staking? Můžete mi doporučit nějaké zdroje nebo komunity, kde se mohu dozvědět více a mít možnost klást další otázky? Děkuji moc za vaše tipy!

192 slov
1.9 minut čtení
23. 11. 2022
Irena Čermáková
Irena Čermáková

K investování do DeFi začni určitě s nějakými základními znalostmi o kryptoměnách. Pochop, co jsou to peněženky, jak fungují transakce a co je blockchain. Pak si zkus nastavit peněženku jako MetaMask, je to celkem jednoduché, stačí sledovat návod. Bezpečnost je klíčová, tak si dej pozor na seed fráze a nezapomeň na dvoufázové ověření, když můžeš.