Charts.cz/Fórum/Jak mohu zůstat trpělivý při investicích do akcií, když ceny pořád kolísají?

Jak mohu zůstat trpělivý při investicích do akcií, když ceny pořád kolísají?

Jsem nováček v investování a musím říct, že mě dost frustruje to neustálé kolísání cen akcií. Snažím se investovat, ale jakmile se podívám na trh, vidím, jak se ceny mění každou chvíli a já nevím, co si o tom myslet. Zkouším dlouhodobý přístup, ale občas mám pocit, že je to jako jízda na horské dráze. Jak můžu zůstat klidný a trpělivý, když mám pocit, že tohle všechno je jako neustálá ruleta? Přemýšlím o tom, jestli bych neměl raději investovat do něčeho stabilnějšího, ale taky si říkám, že bych mohl přijít o možnost výnosu. Jak zvládáte tyto emoce? Pomohlo by mi mít nějakou strategii nebo plán, nebo bych měl prostě jen víc věřit ve svoje rozhodnutí? Máte nějaké tipy na to, jak zůstat v klidu a nepanikařit při poklesech cen? Jsem zvědavý na vaše názory a rady, protože jsem si jistý, že nejsem sám, kdo tohle prožívá.

146 slov
1.5 minut čtení
12. 6. 2023
Alena Hladíková
Alena Hladíková