Charts.cz/Fórum/Jak vybírám nejlepší NFT projekty, když jsem začátečník?

Jak vybírám nejlepší NFT projekty, když jsem začátečník?

Zajímám se o NFT a chtěl bych se dozvědět, jak správně vybrat ty nejlepší projekty, když jsem úplný nováček. Je to hrozně zmatené, protože je tady tolik různých umělců, platforem a projektů, které slibují zázraky. Jak vlastně poznám, které NFT mají potenciál? Měl bych se zaměřit na umělce, kteří už něco dokázali, nebo na nové talenty? Jak důležité jsou komunitní aspekty a jak poznat, zda má projekt aktivní a zapojenou komunitu? A co technologie – měl bych zkoumat, na jaké blockchainové platformě je daný projekt postavený? V poslední době se mluví o ETH, Solaně a dalších. Jak moc to ovlivňuje hodnotu NFT? Kolik informací o projektu by mělo být dostupných před tím, než do něj investuji? A co trendové analýzy – je dobré sledovat, co je právě populární, nebo je lepší investovat do projektů, které odpovídají mým zájmům? Jaké jsou klíčové metriky, které bych měl sledovat při hodnocení potenciálních investic do NFT? Myslíte si, že je rozumné začít s menšími částkami, abych se nejdřív naučil, jak to všechno funguje? Co byste doporučili jako první kroky pro někoho, kdo s tím teprve začíná? Mám pocit, že jsem zahlcený informacemi a nevím, kde začít. Děkuji za všechny tipy a rady!

198 slov
2 minut čtení
9. 7. 2024
Jakub Sedláček
Jakub Sedláček