Charts.cz/Fórum/Jak začít investovat do kryptoměn, když nemám žádné zkušenosti?

Jak začít investovat do kryptoměn, když nemám žádné zkušenosti?

Chtěl bych se zeptat, jak vlastně začít investovat do kryptoměn, když jsem úplný nováček a nemám žádné zkušenosti. Zajímám se o to už nějakou dobu, ale mám pocit, že je toho tolik, co musím vědět. Je tady někdo, kdo by mi mohl poradit s tím, jaký je vůbec nejlepší způsob, jak se do toho pustit? Myslím tím, od čeho bych měl začít? Mám třeba hledat nějaké online kurzy nebo se zaregistrovat na nějakých fórech? A co peněženky – jak si vybrat tu správnou a je nutné mít ji hned na začátku? Taky bych chtěl vědět, jestli je lepší začít s jednou konkrétní kryptoměnou, jako je Bitcoin nebo Ethereum, nebo je rozumnější diverzifikovat své investice hned na začátku? Jaké jsou vůbec rizika spojená s investováním do kryptoměn pro někoho, kdo nikdy předtím neinvestoval? Existují nějaké tipy nebo triky, které by mi mohli pomoci vyhnout se častým chybám, které dělají nováčci? Rád bych slyšel názory těch z vás, kteří už máte nějaké zkušenosti v této oblasti. Děkuji všem za jakoukoli radu alebo doporučení!

171 slov
1.7 minut čtení
14. 2. 2022
Daniela Havlová
Daniela Havlová

Takže začít s kryptoměnami, když jsi nováček, je fakt výzva, ale není to nemožný. První krok je se vzdělat. Můžeš zkusit nějaké online kurzy nebo si prostě přečíst články a sledovat videa na YouTube. Věnuj pozornost základům jako třeba co jsou to blockchainy, jak fungují transakce a co je peněženka.

Pokud jde o peněženky, určitě si jednu vyber. Můžeš začít s online peněženkou, ale pro větší bezpečnost bych doporučil hardwarovou peněženku, když už začneš investovat víc. Hlavně si dávej pozor na phishing a podvody!

Co se týče samotných investic, můžeš začít s jednou známou měnou jako Bitcoin nebo Ethereum a pak postupně rozšiřovat. Diverzifikace je dobrá, ale jako nováček bys měl nejdřív pochopit, jak trh funguje.