Charts.cz/Fórum/Jak mám začít investovat do kryptoměn?

Jak mám začít investovat do kryptoměn?

Mám na srdci otázku ohledně investování do kryptoměn, protože v poslední době se o tom mluví snad úplně všude. Jsem nováček a vlastně ani nevím, kde začít. Zaujal mě Bitcoin a Ethereum, ale neznám vůbec základy, co to vlastně kryptoměny jsou a jak fungují. Jak se dá bezpečně koupit nějaká měna? Je lepší koupit krypto přes burzu, nebo existují i jiné způsoby? Co všechno bych měl vědět předtím, než vložím nějaké peníze do kryptoměn? Je dobré mít peníze na nějaké burze, nebo je lepší je uchovávat v peněžence? A co když se cena propadne? Jaké jsou rizika a jak to zvládnout bez zbytečných stresů? Vím, že je dobré se informovat a mít nějakou strategii, ale jak ji vlastně vytvořit? Mám sledovat trendy a novinky, nebo se spíš řídit radami odborníků? A co NFT, má smysl o nich přemýšlet v souvislosti s investováním? Přijde mi toho na začátek hrozně moc a nevím, kde vzít informace. Pokud máte nějaké tipy nebo doporučení pro někoho, kdo s tím teprve začíná, budu moc rád. Myslíte si, že je ještě rozumné investovat do kryptoměn teď, nebo už je pozdě? Jaké platformy byste doporučili pro začátečníky a co na tom může být vlastně ziskové? Děkuju předem za jakoukoliv pomoc!

203 slov
2 minut čtení
13. 2. 2024
Martin Černý
Martin Černý

Takže, investování do kryptoměn je fakt velký téma. Bitcoin a Ethereum jsou dobrý start, ale je toho fakt hodně. První věc, co musíš udělat, je najít spolehlivou burzu. V ČR třeba Binance nebo Kraken jsou dost populární. Tam si můžeš založit účet a koupit krypto za fiat peníze (koruny).

Co se týče bezpečnosti, doporučuji si koupit hardwarovou peněženku (např. Ledger), abys měl svoje krypta pod kontrolou a ne na burze, kde to může být rizikový. Pokud cena spadne, tak to je prostě součástí hry; snaž se nespanikařit a mít nějakou dlouhodobější strategii.