Charts.cz/Fórum/Jak začít vydělávat na prodeji NFT?

Jak začít vydělávat na prodeji NFT?

Zajímá mě, jak to vlastně funguje s tím prodejem NFT. Hrozně ráda bych zkusila vydělat nějaké peníze na tom trhu, ale vůbec nevím, od čeho začít. Jsem laik a slyšela jsem, že je to teď hodně populární, ale zároveň mi přijde, že je to tak složité. Jaké jsou prvotní kroky, které bych měla udělat? Myslíte, že je potřeba mít nějaké technické znalosti nebo umět něco speciálního? Mám pár nápadů na digitální umění, které bych chtěla prodat jako NFT, ale nevím, jaký postup by měl být. Na kterých platformách se dá NFT prodávat? A co všechno potřebuji k tomu, abych mohla začít? Musím se registrovat někde speciálně? Jak je to s poplatky za prodej? A co když se mi nepodaří nic prodat? Je to riziko a jak se tomu vyhnout? Budu vděčná za jakékoli rady a tipy od těch, kteří už mají nějaké zkušenosti s tímto světem. Díky moc!

148 slov
1.5 minut čtení
1. 6. 2024
Daniela Kubíková
Daniela Kubíková

Tak začít s prodejem NFT není zas tak složitý, jak to vypadá. První věc, co potřebuješ, je peněženka na kryptoměny, jako je MetaMask nebo Coinbase Wallet. To ti umožní ukládat a spravovat tvé NFT a také ether (ETH) pro pokrytí poplatků. Pak si vyber platformu, kde chceš prodávat – nejznámější jsou OpenSea, Rarible nebo Foundation. Každá má svoje specifika, takže si to projdi a zvol tu, která ti sedí nejvíc.

Když máš peněženku a vybranou platformu, můžeš začít vytvářet svá NFT. Můžeš digitální umění nahrát přímo na platformu a nastavit si cenu. Jo, k tomu budeš potřebovat nějaké technické znalosti ohledně formátu souborů a možná i trochu grafiky, ale není to nutnost – když máš dobrý nápad a umění, můžeš to udělat jednoduše.