Charts.cz/Fórum/Jak rozpoznat důležité supporty a resistence v grafech?

Jak rozpoznat důležité supporty a resistence v grafech?

Mám dotaz ohledně technické analýzy a konkrétně k supportům a resistencím. Zajímalo by mě, jak vlastně mohu rozpoznat ty klíčové úrovně v grafech. Vždycky jsem se snažil najít nějaké vzory, ale často si nejsem jistý, jestli to, co vidím, je skutečně důležité. Mám pocit, že některé úrovně vypadají jako supporty nebo resistence, ale pak se ukáže, že trh je prostě prolomí a já nevím, co si o tom myslet. Jaký je váš názor na to, co dělá support nebo resistenci "důležitými"? Jaké faktory bych měl sledovat? Pomohlo by mi to pochopit víc o tom, jak trhy fungují. Také jsem slyšel o různých technikách, jako jsou trendové čáry nebo Fibonacci retracementy. Měli byste doporučit nějaké konkrétní metody nebo nástroje, které by mi mohly pomoci lépe identifikovat tyto úrovně? A co třeba časový rámec - je lepší dívat se na denní grafy, hodinové nebo něco jiného? Zajímá mě také, jakým způsobem může zpráva nebo událost ovlivnit tyto úrovně. Myslíte si, že je dobré brát v úvahu také objemy obchodování při určování těchto úrovní? Odpovědi na tyto otázky by mi opravdu pomohly! Děkuji.

180 slov
1.8 minut čtení
14. 10. 2024
Jana Jirásková
Jana Jirásková