Charts.cz/Fórum/Jaké jsou nejlepší kryptoměny pro začátečníky?

Jaké jsou nejlepší kryptoměny pro začátečníky?

Zdravím všechny, potřeboval bych trochu pomoci ohledně kryptoměn. Jsem úplný nováček a v poslední době se hodně zajímám o investice do digitálních měn. Slyšel jsem spoustu věcí o bitcoinu, ethereu a dalších altcoinech, ale mám pocit, že toho je prostě moc. Než se do toho pustím, chtěl bych vědět, které kryptoměny by mohly být pro začátečníka ty nejlepší? Je lepší začít s těmi nejznámějšími, nebo existují i méně známé projekty, které by stály za to? Mám obavy z volatility a ze všech těch technických detailů, takže jaké byste doporučili jako bezpečné a snadné na pochopení? Stojí za to investovat do stablecoinů nebo je lepší jít přímo do kryptoměn s vyšším potenciálem růstu? Jaké máte zkušenosti s různými platformami na obchodování, které jsou pro začátečníky přátelské? Rád bych slyšel názory od vás, kteří už máte nějaké zkušenosti. Díky moc za jakékoliv tipy a rady!

143 slov
1.4 minut čtení
16. 9. 2024
Šárka Dvořáčková
Šárka Dvořáčková

Pokud jsi začátečník, určitě doporučuji začít s Bitcoinem a Ethereem. Tyhle dvě kryptoměny jsou nejznámější a mají svou stabilitu, i když samozřejmě jsou stále dost volatilní. Bitcoin je taková klasika, zatímco Ethereum má další využití díky chytrým kontraktům.

Stablecoiny, jako Tether nebo USDC, jsou skvělé na uchování hodnoty, ale moc nerostou, takže pokud hledáš potenciál, můžeš zkusit i nějaké menší altcoiny po důkladném výzkumu. Ale na začátek se drž těch velkých.

Co se platforem týče, zkus třeba Coinbase nebo Binance, jsou uživatelsky přívětivé a mají spoustu návodů pro začátečníky. Hlavně si dej pozor na bezpečnost - používej 2FA a nekupuj na neznámých burzách.

Je to složité, ale jakmile se do toho dostaneš, tak to nebude tak hrozné. Drž se základů a uč se postupně.

123 slov
1.2 minut čtení
11. 3. 2024
Olga Kříčková
Olga Kříčková